فضای درون تیم دوستانه و به‌دور از حاشیه است/به حمایت‌های کارخانه و باشگاه دلگرمیم

کاپیتان تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: حمایت باشگاه را پشت سر خود داریم و درون تیم به‌دور از هرگونه حاشیه است و در یک فضای کاملا دوستانه برای هدفمان تلاش می‌کنیم‌.

محمد مشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با عملکرد تیم والیبال گیتی‌پسند در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول و شرایطشان اظهار کرد: در دقیقه ۹۰ مشخص شد که در لیگ دسته یک حضور خواهیم داشت. قرار هم بر این بود که در این فصل فقط برای کسب تجربه حضور داشته باشیم، اما با کنار هم قرار گرفتن بازیکنان با تجربه و جوان کار خود را آغاز کردیم. فضایی که در تیممان وجود دارد، کاملاً دوستانه است و هیچ‌گاه اجازه ندادیم که حاشیه‌ای در تیم ایجاد شود، حتی رقیبان از عملکرد ما تعجب کرده بودند.

وی در ادامه افزود: پس از اینکه با نمایش قاطعانه صدرنشین مرحله نخست شدیم و به‌عنوان تیم صدرنشین به مرحله پلی‌آف راه پیدا کردیم، با فشار و استرس کمتری در هفته‌های پایانی دور گروهی بازی کردیم و خودمان را آماده حضور در مرحله پایانی کردیم، در دو هفته‌ای که برای آمادگی زمان داشتیم نیز با آنالیز حریف آینده‌مان و انجام تمرینات بدنسازی به‌دنبال پیروزی در بازی امروز هستیم. بی‌صبرانه منتظر بازی با اسپورت‌هوشیار تبریز هستیم؛ آنان قابل احترام هستند اما تیم ما گیتی‌پسند است و برای موفقیت می‌جنگیم.

کاپیتان تیم والیبال گیتی‌پسند با تاکید بر اینکه تیمشان با تمام توان در بازی‌ها حضور پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: بچه‌ها برای موفقیت تیم کم نگذاشته‌اند، ۶۰ درصد تیممان بومی است، این ظرفیت را داریم که از سد تیم تبریزی بگذریم و در سایر مراحل نیز همین روند را ادامه دهیم. برخی بازیکنان ما تجربه حضور در این مراحل را ندارند و امیدوارم از لحاظ روحی و ذهنی آماده بمانند و به هدفمان برسیم.

مشیدی گل‌گهر را جدی‌ترین رقیب گیتی‌پسند در راه رسیدن به لیگ‌برتر دانست و تصریح کرد: گل‌گهر سخت‌ترین رقیب ما در این مرحله است، قرارداد دو بازیکن آن‌ها برابر با کل تیم ما می‌شود، اما رقابتی نزدیک با گل‌گهر خواهیم داشت و هر تیمی که بهتر بازی کند می‌تواند به خواسته‌اش برسد. تیم ما بسیار صبورانه رفتار می‌کند و با تمام این اوصاف یک‌دل هستیم تا به موفقیت برسیم.

وی با اشاره به حساسیت مرحله پلی‌آف اظهار کرد: شرایط بازی در مرحله پلی‌آف با مرحله گروهی بسیار متفاوت است و تیمی که مرتکب اشتباه شود دیگر جایی برای جبران نخواهدداشت، هیچ تیمی را نمی‌توان دست‌کم گرفت و هر تیمی که به این مرحله برسد چیزی برای از دست دادن ندارد.

کاپیتان تیم والیبال گیتی‌پسند در پایان با تشکر از کمک‌های کارخانه و باشگاه گیتی‌پسند گفت: حمایت کارخانه و باشگاه در مدت‌های اخیر ما را دلگرم و خوشحال کرده است، از مدیرعامل و مشاور باشگاه و همه کارکنان کارخانه گیتی‌پسند تشکر می‌کنم. با بازیکنان هم‌پیمان شده‌ایم که امروز پیروز شویم و آن را به کارکنان گیتی‌پسند تقدیم کنیم.

کد خبر 557280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.