چراغ‌های خیابان‌های بلغارستان با تولد هر نوزاد روشن می‌شود

لامپ‌های منطقه Kapana در کلان‌شهر پلوودیو در بلغارستان پس از متولد شدن هر نوزاد و به نشانه آرزوی امید برای آینده کشور، روشن و خاموش می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کارکنان مراکز درمانی یا پدرانی که فرزندان آن‌ها در بیمارستان‌ها متولد می‌شود، با فشار دادن یک دکمه، سیستم‌های روشنایی منطقه Kapana را به نشانه تولد یک نوزاد روشن و خاموش می‌کنند. پس از این اتفاق، مردم شهر از یک تولد دیگر آگاه می‌شوند که این می‌تواند نور امید را در دل آن‌ها به وجود آورد. گزارش‌ها حاکی است که پس از این رویداد، نشاطی عجیب در میان مردم شهر شکل گرفته است و همگی خواهان گسترش این ایده به سراسر شهر هستند.

چراغ‌های خیابان‌های بلغارستان با تولد هر نوزاد روشن می‌شود

افراد نزدیک به چراغ‌هایی که پس از تولد هر نوزاد سوسو می‌کند، می‌توانند تابلوهایی را ببینند که روی آن‌ها، نوشته‌هایی در مورد حس امید و وفاداری به شهر پلوودیو در آینده، نوشته شده است. در واقع، مدیران شهر این تابلوها را نصب کرده‌اند تا احساس وفاداری به شهر را برای ساکنان یادآوری کنند.

مدیران پلوودیو در مرحله اول، لامپ‌های منسوب به "تولد امروز" را به طور آزمایشی در منطقه Kapana نصب کردند و با پیامدهای بسیار مثبت آن میان مردم مواجه شدند که نشاطی دوباره را برای منطقه به ارمغان آورد.

چراغ‌های خیابان‌های بلغارستان با تولد هر نوزاد روشن می‌شود

همین امر باعث شد، مدیران از گسترش طرح خود به سایر مناطق خبر دهند و مدعی شدند به زودی این نوع سیستم‌های روشنایی را در سراسر شهر نصب خواهند کرد. البته در مرحله بعدی قرار است، بیمارستان‌ها و فضاهای عمومی اطراف استادیوم فیلیپوپولیس، برج Sahat و پارک جوانان از این لامپ‌ها برخوردار شود، با این حال مدیران شهر از گسترش آن‌ها در آینده نزدیک در سراسر شهر خبر داده‌اند.

چراغ‌های خیابان‌های بلغارستان با تولد هر نوزاد روشن می‌شود

جالب است بدانید که لامپ‌های تولد برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ و توسط یک هنرمند ایتالیایی، نشاط را برای ساکنان پلوودیو به ارمغان آورد و همین اقدام، جرقه‌ای شد تا مدیران شهری از این ایده برای زنده کردن هر چه بیشتر پلوودیو بهره گیرند.

کد خبر 557263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.