تحقق مطالبات مردمی اولویت بودجه ۱۴۰۱

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: بر اساس اصل شفافیت بودجه، تباصر در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری کرج محدود شد و تحقق مطالبات شهری مردم محوریت اصلی این بودجه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد چپردار امروز _سه‌شنبه سوم اسفندماه_ در چهل و ششمین نشست کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج علاوه‌بر تقدیر از مجموعه شهرداری در ارائه دفترچه بودجه در موعد مقرر، در خصوص بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری کرج، اظهار کرد: با توجه به کامل نبودن بودجه و اشکالات عمده‌ای که در آن وجود داشت، به نظر می‌رسید که می‌توان بودجه را عودت داد تا مورد بررسی بیشتری قرار گیرد. اما با توافق اعضای شورا و شهردار بودجه پیشنهادی تحویل گرفته شد و با همکاری مجموعه شورا و شهرداری فرصت بیشتری برای بررسی اجزای آن گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه بودجه سال آتی شهرداری کرج با همدلی و همکاری شورا و شهرداری تکمیل شد، تصریح کرد: با توجه به تاکید اعضای شورا بر شفافیت بودجه، بسیاری از اعداد و ارقام بودجه که در تباصر پیش‌بینی شده بود، تا جای مکان محدود و با بررسی‌های انجام شده در ردیف‌های مختلف بودجه جانمایی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر لزوم تلاش همه‌جانبه از سوی مجموعه مدیریت شهری در جذب و تحقق بودجه و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، اضافه کرد: در بررسی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری مدیران مناطق و سازمان‌ها با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر، نقطه نظرات خود را در جذب، تحقق و اولویت‌های بودجه مطرح کردند و این فرصت به آنها داده شد تا با بررسی مجدد برنامه‌های جدیدی برای مناطق خود در سال آتی پیش‌بینی کنند.

وی با بیان اینکه مطالبات مردم در شهر کرج دو وجهی است، افزود: یک بخش مطالبات اصلی مردم است که در بازدید از مناطق و سامانه‌های ارتباطی شهرداری با مردم احصا شده و بخش دیگر مربوط به پروژه‌هایی است که تکمیل و اجرای آن بر عهده شهرداری است، در این راستا اولویت در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری کرج بر مطالبات اصلی مردم قرار داده شده است و مواردی مثل پسماند، جمع‌آوری زباله، سیما و منظر شهری، ترافیک، آسفالت و ساخت‌وساز مورد توجه ویژه مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

چپردار اضافه کرد: تکمیل پروژه‌هایی که مسئولیت اجرای آن برعهده مدیریت شهری قرار داده شده و اجرای پروژه‌هایی که وعده آن را به شهروندان دادیم، وجهی دیگر از بودجه ۱۴۰۱ شهرداری کرج است که امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های مجموعه مدیریت شهری، دولت مردمی و با همت مجموعه شهرداری بتوانیم در این راستا گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در سال آتی بودجه شهرداری کرج را که نتیجه تلاش مدیران جدید و شورای ششم است را به تحقق برسانیم و نسبت به تأمین نیازها و مطالبات اصلی مردم اقدام کنیم.

کد خبر 557252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.