ترس مهاجم سابق آرژانتینی از تماشای فوتبال

آگوئرو صحبت‌هایی را درباره عوارض بیماری آریتمی قلبی که برای آینده‌اش پس از بازنشستگی اجباری چه تاثیری خواهد داشت، مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از گل، سرخیو آگوئرو، ستاره سابق منچسترسیتی اعتراف کرد که می‌خواهد فوتبال تماشا کند و بازی کند؛ اما پس از تشخیص آریتمی قلبی خود بسیار ترسیده است. این مهاجم سابق به دلیل توصیه‌های پزشکان، مجبور به بازنشستگی از فوتبال شد که این موضوع، موجب ناراحتی هواداران وی در سراسر جهان شده است.

این بازیکن آرژانتینی اصرار دارد که اکنون زمان آرامش است؛ اگرچه او شروع به بررسی نقشی که می‌تواند در آینده در فوتبال داشته باشد، خواهد کرد.

در پایان اکتبر سال ۲۰۲۱، به آگوئرو گفته شد که ناراحتی قفسه سینه‌اش به دلیل آریتمی قلبی است و متعاقباً به مدت سه ماه از حضور در میادین منع شد. آریتمی قلبی زمانی اتفاق می‌افتد که قلب نامنظم می‌زند، یا خیلی آهسته یا خیلی سریع؛ اما در آن زمان هیچ‌کس لزوماً فکر نمی‌کرد که این گلزن قدرتمند مجبور باشد کفش‌هایش را آویزان کند.

فقط یک ماه بعد در دسامبر ۲۰۲۱، آگوئرو به دنیا اعلام کرد که باید به دلیل توصیه‌های پزشکی که دریافت کرده بود بازنشسته شود و از تمام تیم‌هایی که در دوران حرفه‌ای خود برای آن‌ها بازی کرده تشکر کرد.

در همین خصوص آگوئرو گفت: «هنوز هم می‌خواهم بازی کنم، اما می‌ترسم. تمام زندگی‌ام را اکثراً و در مسابقات گذرانده‌ام. فوتبال یا اخبار را تماشا نمی‌کنم، برایم مهم نیست که چه خبر است. من روی چیزی که بیشتر دوست دارم، مانند "دوستانم"، تمرکز می‌کنم. بازگشت به بازی هر از گاهی به ذهنم خطور می‌کند، اما می‌دانم که این کاری است که نمی‌توانم انجام دهم. آن‌ها (پزشکان) به من گفتند که خوش شانس‌بودم زیرا به راحتی می‌توانستم یک حمله قلبی داشته باشم. حالا وقت استراحت است من از کاری که انجام می‌دهم راضی هستم.»

سرخیو درمورد نقشش در آرژانتین برای جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: «هنوز در مورد نقشی که خواهم داشت صحبت می‌کنیم. [کلودیو تاپیا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین] همیشه با من خوب بوده و از من خواسته است که بیایم و کمک کنم. کمی بیشتر صحبت می‌کنیم تا ببینیم آیا به قرعه‌کشی جام جهانی خواهم رفت یا نه. من با بچه‌ها آنجا خواهم بود، با آن‌ها خیلی خوب کنار می‌آیم. آنجا با آن‌ها خواهم بود و به آن‌ها کمک خواهم کرد.»

کد خبر 557238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.