احداث جاده کمربندی شرقی نظرآباد با اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی

رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد در خصوص عملکرد چند ماه اخیر مجموعه مدیریت شهری در این شهر توضیحاتی ارائه داد.

ناصر اکبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص عملکرد چند ماه اخیر مجموعه مدیریت شهری در شهر نظرآباد، با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری زباله با خودروهای مکانیزه، اظهار کرد: این طرح با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی به مرحله اجرا رسیده است، در این راستا پیمانکار مشخص شده است و طبق قرارداد طرح از مقابل درب منازل شهروندان اجرایی خواهد شد.

وی در خصوص توافقات تعاونی مسکن ترافیک و بازنشستگان، افزود: مدیریت شهری در این زمینه ورود کرد تا با مدیریتی صحیح مشکلات شهروندان رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد تصریح کرد: جدول‌گذاری از دیگر پروژه‌های عمرانی است که با اولویت‌بندی در حال انجام است، همچنین به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی در محله‌های سیدجمال‌الدین، علی‌آباد، بلوار ولایت، بلوار میعاد، شهرک امام حسن مجتبی (ع)، خیابان شهید بذرباچ و شهید رجایی با اعتباری بالغ بر ۴,۵۰۰ میلیارد تومان انجام شد.

وی از مناسب‌سازی و پیاده‌روسازی به منظور بهبود عبور و مرور خبر داد و گفت: این اقدام در خیابان‌های امام خمینی (ره) ، شهید رجایی، خیابان تهران، بلوار میعاد، بلوار شهید مدرس و بلوار ولایت با مجموع اعتبار سه میلیارد تومان انجام شد.

صفر تا صد پروژه‌های عمرانی نظرآباد

اکبرزاده خاطرنشان کرد: پروژه پیاده‌راه‌سازی و محوطه‌سازی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، تکمیل اجرای فاز دو جاده تندرستی با اعتبار یک میلیارد تومان، احداث جاده کمربندی شرقی نظرآباد با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان با همراهی وزارت دفاع (خاتم الانبیا)، جدول‌گذاری جهت جمع‌آوری آب‌های سطحی با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان، روشنایی تمام پارک‌های سطح شهر، بازپیرایی تمام پارک‌های سطح شهر از پروژه‌های انجام شده است.

کد خبر 557219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.