برگزاری رقابت ورزشی «من و پدرم» در کاشان

مسابقه ورزشی«من و پدرم» به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، توسط خانه فرهنگ جوان از مجموعه‌های تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با یک‌صدوبیست نفر شرکت‌کننده در سالن شهدای غواص منطقه لتحر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت ورزشی «من و پدرم» روزهای اخیر در کاشان برگزار شد. در این مسابقه که در راستای پیام «ورزش با خانواده» و با هدف ایجاد نشاط - شادابی، ساعات خوش در کنار هم بودن، افزایش روحیه رفاقت و دوستی بین پدران و پسران برنامه‌ریزی شده بود، پسران پنج تا ۱۵ سال در سه رده سنی پنج تا هفت سال، هشت تا ۱۰ سال و ۱۱ تا ۱۵ سال همراه با پدران خود شرکت کردند.

این مسابقه با همکاری مدیریت ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در رشته‌های عبور از موانع، پرتاب توپ، لی‌لی، ضربات پنالتی، کیسه تنی، پرش جفت‌پا و به داوری جواد استادی، محمد سرنجی، محمدرضا زینلی با استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها اجرا شد که در رده سنی پنج تا هفت سال محمدهادی تقی‌زاده-امیرحسین تقی‌زاده، امیرعباس قربانزاده - محمدجواد قربانزاده، حیدرعلی خدادوست - مهدی خدادوست و بنیامین کاظمی - خلیل کاظمی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در رده سنی هشت تا ۱۰ سال علی‌اکبر صالحی‌مهر- حسین صالحی‌مهر، محمدجواد رحیمی‌مقدم - رضا رحیمی‌مقدم، سلیمان سلمانی - جواد سلمانی و کمیل رحیمی - احمد رحیمی، همچنین دانیال شاطری - حسن شاطری، محمدامین میمه - محسن میمه، امیرحسین زینلی - محمدرضا زینلی و نیز پدرام مهاجری‌پور- امیر مهاجری‌پور در رده سنی ۱۱ تا ۱۵ سال موفق به کسب عنوان برتر شدند و به نفرات برتر به رسم یادبود جوایزی اهدا شد.

کد خبر 557200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.