سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف بهره‌برداری شد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار کرج گفت: سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف و دوربین‌های ترافیکی این شهر در راستای ارتقای سطح آسایش شهروندان به بهره‌برداری رسید.

فرزین فرشاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: درحال‌حاضر چهار خودرو سیار ثبت تخلف، پنج دستگاه دوربین نظارتی و چهار دستگاه دوربین ثبت تخلف سرعت غیرمجاز و یک دستگاه دوربین عبور از چراغ قرمز در تقاطع هفت تیر برای ثبت هوشمند تخلفات فعال است.

وی با اشاره به نگاه ویژه شورای ششم در حوزه حمل‌ونقل و هوشمندسازی ترافیک و چند برابر شدن بودجه شهرداری در این حوزه، تصریح کرد: خوشبختانه ردیف‌های اعتباری خوبی برای هوشمندسازی ترافیک شهر پیش‌بینی‌شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار کرج با تاکید بر اهتمام مدیریت شهری جهت ایجاد آسایش شهروندان و جلوگیری از خسارت به آن، افزود: یکی از راهکارهای تحقق این مهم، ایجاد انضباط ترافیکی است و با همکاری پلیس راهور و فرمانده انتظامی استان البرز، همچنین حمایت‌های اعضای شورا، طی سال آینده شاهد اتفاقات خوبی در حوزه حمل‌ونقل ترافیک شهری خواهیم بود.

وی ادامه داد: عملیات احداث راستگرد شرق به شمال بلوار دانش‌آموز - علامه جعفری به‌منظور کاهش بار ترافیک و ایمنی زیر نظر اداره کل امور ایمنی و ترافیک این معاونت آغاز شده بود.

فرشاد افزود: بر این اساس با اتمام عملیات آسفالت در این بخش راستگرد بلوار دانش‌آموز به بلوار علامه جعفری بازگشایی و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این طرح به همراه موارد مربوط به علائم‌گذاری، ایمن‌سازی، روسازی و برآورد هزینه‌های اجرایی براساس آخرین آیین‌نامه‌های معتبر کشور توسط کارشناسان این معاونت و تحت نظارت اداره کل امور ایمنی و مهندسی انجام شده است و جهت اجرا در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.

کد خبر 557193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.