ویتالیک بوترین از بازار خرسی دیگری استقبال می‌کند

ارزهای دیجیتال در مراحل اولیه زمستان رمزارزی دیگر هستند. ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، تصمیم گرفته است که به نیمه پر لیوان نگاه کند و به بازار خوش‌بین باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ویتالیک بوترین» برنامه‌نویس برجسته کانادایی روسی می‌گوید؛ آن دسته از اعضای این صنعت که واقعاً چیزهایی را می‌سازند، از یک بازار نزولی دیگر استقبال خواهند کرد. به گفته بوترین، کاهش قیمت‌ها می‌تواند حدس و گمان‌های اضافی را در فضای کریپتو از بین ببرد. آن‌ها از بازار نزولی استقبال می‌کنند؛ زیرا زمانی که دوره‌های طولانی افزایش قیمت‌ها آغاز می‌شود، بدیهی است که بسیاری از مردم را خوشحال می‌کند اما در عین حال تمایل زیادی به ایجاد معاملات کوتاه‌مدت به وجود می‌آید.

وی پیش‌بینی می‌کند که بسیاری از پروژه‌های ارزهای دیجیتال موجود می‌توانند در طول یک بازار نزولی وحشیانه با شکست مواجه شوند و تنها پروژه‌های پایدار، قادر به ادامه حیات خواهند بود. بازار کریپتوکارنسی، طی چند ماه گذشته دچار رکود شدیدی شده است و بیت کوین در ژانویه به ۳۲.۹۵۰ دلار سقوط کرد. این یعنی ۴۴.۵۶ درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته است. اتریوم حتی بدتر از بیت کوین عمل کرده و درحال‌حاضر ۴۶.۰۶ درصد پایین‌تر از بالاترین اوج خود معامله می‌شود.

سخنان بوترین، منعکس کننده نظرات اخیر تیم اورایلی (Tim OReilly) است که گفته می‌شود اصطلاح Web 2.0 را رایج کرده است. همان‌طورکه توسط (U.Today) گزارش شده است، اورایلی به‌تازگی وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال را با جنون دات کام در اواخر دهه ۹۰ مقایسه کرد و ادعا کرد که Web3 تنها پس از رکود رمزارزها می‌تواند ظهور کند. این استاد فناوری از ارزش‌گذاری‌های عظیم در صنعت ارزهای دیجیتال ابراز تأسف کرد که به اعتقاد او یادآور دوران Pets.com است.

کد خبر 557191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.