استقلال_فجرسپاسی؛ وضعیت عجیب سربازهای آبی!

دو تیم فوتبال استقلال تهران و فجرسپاسی درحالی مقابل هم قرار می‌گیرند که وضعیت عجیبی در اردوگاه آبی‌ها برقرار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، فردا _چهارشنبه چهارم اسفندماه_ برگزار می‌شود و تیم فوتبال صدرنشین استقلال در ورزشگاه آزادی تهران، از فجرسپاسی شیراز پذیرایی می‌کند.

وضعیت متفاوت فجر و استقلال

تیم فوتبال فجر لیگ ۱۳۹۲-۹۳ بود که برای آخرین بار در لیگ برتر فوتبال ایران حضور داشت و امسال پس از هفت فصل دوباره به بالاترین فوتبال ایران رسید. آن‌ها امسال با هدایت علی‌اصغر کلانتری، تا پایان هفته هجدهم تنها دو برد کسب کرده‌اند و با هشت تساوی و هشت شکست، ۱۴ امتیاز اندوخته و در رده چهاردهم قرار گرفته‌اند. برخلاف فجری‌ها، استقلال فصل فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کنند و با سیزده برد و پنج تساوی و بدون باخت، به سمت قهرمانی پیش می‌روند.

وریا در اختیار باشگاه قرار گرفت!

دو روز قبل از بازی و دقیقاً دیروز بود که طی خبری عجیب اعلام شد که وریا غفوری با دستور فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه قرار گرفته است. ماجرا از این قرار بوده که غفوری در جریان تمرین استقلال و بعد از آنکه یکی از همبازیانش ضربه‌ای به پای او زد، کاور را به زمین کوبید و راهی رختکن شد که این موضوع با واکنش سرمربی استقلال همراه شد. مجیدی وقتی متوجه رفتار کاپیتان تیمش شد، اعلام کرد این حرکات در تیمش جایی ندارد و غفوری حق ندارد فعلاً در تمرینات شرکت کند. این تصمیم در حالی است که فرهاد حتی برادر خودش را هم به خاطر غیبت غیرموجه تنبیه کرده بود.

استقلال_فجرسپاسی؛ وضعیت عجیب سربازهای آبی!

موضوع عجیب سربازهای استقلال

محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی، دو بازیکن آبی‌پوش هستند که چند وقت است بحث سرباز شدن آن‌ها مطرح است. در همین حال مدیران استقلال طی روزهای گذشته تمام تلاش‌های خود برای تعویق زمان اعزام به خدمت سیاوش یزدانی و حسین مرادمند را به کار گرفتند و از طریق بندهای قانونی، موافقت سازمان نظام وظیفه را نیز به دست آوردند؛ اما فشارهای صورت گرفته، باعث شده است تا سازمان نظام وظیفه از نظر خود برگردد. ضمن اینکه از تمرین استقلال خبر رسیده که مجیدی اعلام کرده است که اگر مشکل یزدانی و مرادمند حل نشود، از سمت خود استعفا خواهد داد. این استعفا می‌تواند قبل یا بعد از بازی با فجرسپاسی صورت گیرد. این احتمال هم وجود دارد که در صورت مسجل نشدن رفع مشکل خدمت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، به محض حضورشان در دیدار مقابل فجرسپاسی، باشگاه شیرازی با هر نتیجه‌ای پس از پایان این دیدار شکایتش را به کمیته انضباطی ارائه خواهد کرد. ضمن اینکه سازمان نظام وظیفه اعلام کرده که این دو بازیکن از تاریخ اول اسفندماه مشمول محسوب شده و باید خودشان را به مراکز انتظامی یا تیم‌های نظامی معرفی می‌کردند.

کد خبر 557174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.