حمایت از پروژه آزمایشی کسب‌وکار برای جذب مشاغل جدید

شورای شهر لندن از پروژه آزمایشی ۳۰۰ هزار دلاری برای جذب مشاغل جدید در مرکز شهر و دهکده قدیمی شرقی حمایتی همه‌جانبه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هر چند سیاستمداران شهری لندن اتفاق‌نظر دارند که رسیدگی مناسب به مشکلات کلیدی و ریشه‌ای این شهر نیازمند طرحی بلندمدت و تصویری بزرگ‌تر است، پروژه آزمایشی ۳۰۰ هزار دلاری لندن برای جذب مشاغل جدید در مرکز شهر و دهکده قدیمی شرقی در جلسه کمیته کل شورای شهر لندن مورد حمایت همه‌جانبه قرار گرفت.

مقامات شورای شهر که از تعداد بالای ساختمان‌های خالی در مرکز شهر، دهکده قدیمی شرقی و در حالت کلی سرتاسر لندن نگران هستند، توافق نظر دارند که رسیدگی به این وضعیت نیازمند داشتن استراتژی بلندمدت است و در این زمینه اصرار دارند برای پیاده‌سازی پروژه آزمایشی جذب مشاغل جدید استفاده از فضاهای خالی منطقه مرکزی مورد توجه قرار گیرد. این اقدام شامل دریافت کمک‌های مالی و پشتیبانی راه‌اندازی کسب‌وکاری فراوانی خواهد بود.

عضو شورای شهر شهر لندن اعلام کرد که متقاضیان شرکت در پروژه آزمایشی ۳۰۰ هزار دلاری می‌توانند از طریق شرکت در مسابقه «برتری‌جویی رقابتی» (pitch contest) درخواست خود را ارائه دهند. این نوع رقابت عبارت است از فضایی که در آن کارآفرینان به امید برنده شدن جوایز نقدی یا جذب سرمایه‌گذار، مفهوم کسب‌وکار خود را در برابر یک هیئت مشخص از داوران ارائه می‌دهند و حتی در صورت برنده نشدن از مزیت معرفی شدن در دنیای پر ریسک رقابت بهره‌مند می‌شوند.

نماینده مرکز شهر در شورای شهر لندن نیز با توجه با تغییرات ناشی از کووید ۱۹ در شهرها، گفت: لازم است شورای شهر لندن برای ترسیم مسیر روشنی برای هسته مرکزی شهر در آینده دیدگاه خود را تغییر دهد و با صرف زمان، انرژی و منابع مالی، مرکز لندن را به مکانی در شهر تبدیل کند که در شرایط فعلی و آینده مورد نیاز خواهد بود.

کد خبر 557170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.