الدحیل و همان همیشگی در لیگ ستارگان قطر

در شبی که التعاون از جام حذفی عربستان حذف شد، رقیب قطری سپاهان در لیگ ستارگان جشنواره‌ای از گل به راه انداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته الدحیل، هم‌گروه قطری سپاهان و التعاون عربستان، حریف احتمالی سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در رقابت‌های داخلی برابر رقبای خود به میدان رفتند.

الدحیل که در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر در خانه تیم قطر به مصاف این تیم رفت در نهایت به پیروزی پنچ بر صفر رسید. گل‌های الدحیل برابر رقیب رده هشتمی را مایکل اولونگا در دقایق ۴۳ و ۶۱، موعز علی در دقایق ۶۵ (از روی نقطه پنالتی) و ۸۹ و مبارک حمزه در دقیقه ۹۱ به ثمر رساندند. الدحیل با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و با وجود یک بازی کمتر نسبت به السد، همچنان با اختلافی ۱۰ امتیازی در رده دوم و پشت سر این تیم قرار دارد.

در مرحله یک هشتم نهایی جام پادشاهی عربستان اما التعاون در خانه میزبان الاتحاد، صدرنشین فعلی لیگ حرفه‌ای عربستان بود. در این دیدار ابتدا سمیحان النابت در دقیقه ۵۳، التعاون را پیش انداخت، اما در ادامه و در دقیقه ۸۶ البیشی ابتدا گل تساوی را به ثمر رساند و در آخرین ثانیه‌های بازی در وقت قانونی، این عبدالرزاق حمدالله بود که از روی نقطه پنالتی گل دوم الاتحاد را در دقیقه ۹۰+۶ به ثمر رساند تا یک شکست و حذف تلخ برای التعاون رقم بخورد.

گفتنی است الدحیل قطر، پاختاکتور ازبکستان و برنده دیدار پلی آف بین التعاون عربستان و الجیش سوریه، رقبای سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند، رقابت‌هایی که از اواسط فرودین‌ماه سال آینده آغاز می‌شود.

کد خبر 557169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.