بازداشت رئیس شورای شهر رازقان به اتهام اختلاس

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از بازداشت مسئول حراست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر رازقان از توابع شهرستان زرندیه به اتهام اختلاس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی ساعتی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از نهادهای امنیتی شهرستان زرندیه گزارش‌هایی را در خصوص اختلاس مسئول حراست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر رازقان داده است، اظهار کرد: در این گزارش به اختلاس ۳۵۰ تن سیمان متعلق به شهرداری اشاره شده است.

وی افزود: این پرونده پس از تکمیل نهاد امنیتی به دادسرای زرندیه ارجاع داده شده است و پس از صدور دستورات قضائی، دادیار اقدام به آغاز تحقیقات کرد و با گزارش‌های تکمیلی موضوع اختلاس ۳۵۰ تن سیمان به ۷۵۰ تن رسید.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: در همین راستا دستورات لازم توسط مقام قضائی صادر شد و متهمان با صدور قرار وثیقه و عدم تودیع آن، روانه زندان شدند.

وی ادامه داد: با ارائه وثیقه توسط متهمان و با عنایت به لزوم ادامه تحقیقات، قرار نظارت قضائی برای هر دو متهم به لحاظ ممنوعیت از اشتغال به فعالیت‌های مرتبط صادر و به نامبردگان ابلاغ شد و پرونده در حال حاضر در حال تکمیل تحقیقات است.

موسوی با اشاره به عزم و اراده دستگاه قضائی و سیاست راهبردی آن در فساد ستیزی و مبارزه قاطع با فساد در تمامی ابعاد و عرصه‌ها، بر رعایت کامل قوانین و مقررات در سازمان‌ها و نهادها تأکید کرد و از برخورد محکم و بی‌اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در تمامی دستگاه‌ها خصوصاً دستگاه‌های خدمات‌رسان خبر داد و خاطرنشان کرد: برخورد با جرایم مدیران متخلف همواره اولویت دستگاه قضائی استان خواهد بود.

وی تاکید کرد: پرونده مربوطه در مرحله تحقیقات فنی و قضائی است و مراتب پس از صدور و تأیید حکم اطلاع‌رسانی خواهد شد و در این مرحله درباره مجرمیت یا بی‌گناهی متهمان امکان اظهارنظر وجود ندارد.

کد خبر 557110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.