آدا کاردانو در جمع ۳ رمزارز برتر توسعه یافته

بر اساس داده‌های (Santiment) که توسط (Coin98 Analytics) به اشتراک گذاشته شده است، کاردانو یکی از فعال ترین شبکه‌های توسعه یافته در صنعت بلاک چین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سولانا همچنان فعال‌ترین پروژه توسعه‌یافته در بازار است و با ۵۳۳ مشارکت‌کننده فعال جایگاه اول را حفظ می‌کند. جایگاه دوم در اختیار دومین شبکه بزرگ در این صنعت یعنی اتریوم است.

کاردانو تقریباً ۱۲۰ مشارکت کننده فعال روزانه دارد که دائماً روی توسعه شبکه کار می‌کنند. معیار (Santiment) فعالیت و تعداد مشارکت‌ها را در منابعی مانند (GitHub) ردیابی می‌کند. با مشارکت بیشتر کاربران در پروژه، جایگاه بالاتری در رتبه بندی کسب می‌شود.

رشد فاندامنتالی کاردانو

با انتشار فناوری قراردادهای هوشمند برای بلاک چین کاردانو، توسعه دهندگان بیشتری شروع به استفاده از شبکه و انتشار موارد استفاده مختلف کرده‌اند. بزرگترین پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز در این شبکه (SundaeSwap) است که حداقل ۹۶ درصد از TVL را در زنجیره نگه می‌دارد.

بیش از ۱۲۰ میلیون دلار رمزارز ADA در حال حاضر در قراردادهای مختلف ساخته شده در شبکه کاردانو قفل شده است. SundaeSwap دارای ۱۱۹ میلیون دلار از این ۱۲۱ میلیون دلار است، در حالی که رتبه دوم به صرافی غیرمتمرکز دیگر یعنی MuesliSwap می‌رسد.

کد خبر 557108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.