کاربران از گم شدن NFTها در اپن‌سی شکایت می‌کنند

در چند توییت‌ وایرال از سوی معامله‌گران وحشت زده NFT، بازار پیشرو اپن‌سی (OpenSea) می‌گوید که در حال بررسی شایعات مربوط به کدهای مخرب در مورد قراردادهای هوشمند متصل به پلتفرم خود است. آسیب‌پذیری که ممکن است برای معامله‌گران از دست دادن توکن‌های ارزشمند را به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اپن‌سی توئیتر پست کرد: ما به طور فعال در حال بررسی شایعات مربوط به کدهای مخرب مرتبط با قراردادهای هوشمند اپن‌سی هستیم. به نظر می‌رسد این یک حمله فیشینگ باشد که خارج از وب سایت اپن‌سی منشأ گرفته است. روی لینک‌های خارج از اپن‌سی کلیک نکنید.

مدیرعامل OpenSea، دوین فینزر (Devin Finzer)، در توییتی ادامه داد که ۳۲ کاربر تاکنون یک بار مخرب را از یک مهاجم قبول کرده اند و برخی از NFT های آنها به سرقت رفته است.

وی افزود: این شرکت از هیچ ایمیل فیشینگ اخیری که برای کاربران ارسال شده است آگاه نیست و پیشنهاد کرد که ممکن است یک وب سایت تقلبی مقصر باشد.

کاربران از گم شدن NFTها در اپن‌سی شکایت می‌کنند

اپن‌سی قصد داشت با انتشار یک قرارداد کاملاً جدید در روز جمعه، قرارداد هوشمند خود (در اصل، کد حاکم بر پلتفرم معاملاتی خود) اصلاح کند. قرارداد ارتقا یافته برای اطمینان از پایان یافتن لیست‌های قدیمی و غیرفعال در پلتفرم در نظر گرفته شده بود. در توئیتر، معامله‌گران آنچه را که در ابتدا فکر می‌کردند ایمیل‌های رسمی اپن‌سی درباره فرآیند انتقال از قرارداد (A) به قرارداد (B) هستند، به اشتراک گذاشتند.

کد خبر 557089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.