بارش برف و باران در محورهای غرب و شمال اصفهان/لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از بارش برف و باران در محورهای غرب و شمال این استان خبر داد و به رانندگان توصیه کرد با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و در صورت تردد در نقاط برفگیر تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وضعیت محورهای استان اصفهان، اظهار کرد: برابر اعلام پاسگاه‌های پلیس راه استان اصفهان هم اکنون در محورهای اصفهان به نائین، نائین به اردکان و نائین به خور با بارش باران مواجه هستیم.

وی افزود: همچنین در آزادراه امیرکبیر، گردنه قُرقچی و اکثر محورهای شمال استان اصفهان نیز با بارش باران و در محورهای غربی استان به ویژه محور داران به الیگودرز نیز هم‌اکنون با بارش برف روبه‌رو هستیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌شود قبل از حرکت به سمت جاده‌های برونشهری با تماس با شماره تلفن ۱۴۷ اداره راهداری از وضعیت جوی راه‌ها اطلاع پیدا کنند، هنگام رانندگی جوانب احتیاط را در نظر گرفته، با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و در صورتی که قصد تردد به محورهای مذکور را دارند، حتماً تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

کد خبر 557067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.