تجمع ورزشکاران موتورسواری و اتومبیلرانی این‌بار مقابل فدراسیون+عکس

حدود ۵۰ نفر از ورزشکاران هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان روبه‌روی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دوشنبه _دوم اسفندماه_ حدود ۵۰ نفر از ورزشکاران هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان مقابل فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تجمع کردند و با بنرهایی که روی آن نوشته شده بود «رانت، اختلاس، زورگویی راهبردهای فدراسیون موتورسواری کشور، آقای دکتر سجادی به داد ورزشکاران این فدراسیون برس» اعتراض خود را به گوش مسئولان رساندند.

اعتراض این ورزشکاران نسبت به صادر نشدن حکم حسینی به عنوان سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان و فروش سهمیه ورزشکاران است.

اصغر مکتوبیان، یکی از ورزشکارانی که به عنوان معترض روبه‌روی فدراسیون حضور دارد، در رابطه با این تجمع اظهار کرد: حدود دو ماه است که با فدراسیون مکاتبه می‌کنیم تا حکم حسینی را به عنوان سرپرست هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان صادر کنند، اما ناظمی، رئیس فدراسیون از این کار خود داری و به صورت سلیقه‌ای عمل می‌کند.

این ورزشکار ادامه داد: فدراسیون سهمیه ورزشی ما را در بازار آزاد فروخته است؛ از مسئولان درخواست داریم رسیدگی کنند؛ زیرا هیچ رسیدگی صورت نمی‌گیرد. حدود ۱۰۰ نفر از ورزشکاران امضا جمع کردیم و به وزیر هم نامه زدیم تا تکلیفمان مشخص شود، اما کسی جوابگو نبود و ما هم تجمع کردیم.

در ادامه تصاویری از این تجمع را مشاهده می‌کنید:

تجمع ورزشکاران موتورسواری و اتومبیلرانی این‌بار مقابل فدراسیون+عکس

تجمع ورزشکاران موتورسواری و اتومبیلرانی این‌بار مقابل فدراسیون+عکس

کد خبر 557042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.