هوادار برنلی به آرزوی خود رسید!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را از سرتاسر ورزش این کشور مخابره کرده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، دوشنبه دوم اسفند ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

هوادار برنلی به آرزوی خود رسید!

سان:

* ویلشر در باشگاه سابق آرسنال است ۱۹۸ بازی برای توپچی‌ها انجام داد. او که در بورنموث بازی می‌کرد، حالا به به یک باشگاه دانمارکی پیوسته اما پردرآمدترین بازیکن باشگاه جدید آگفیا نخواهد بود. دستمزد او در باشگاه جدیدش ۵۰۰۰ پوند در هفته برآورد می‌شود.

* بازی حساس بورنموث با ناتینگهام فارست در چمپیونشیب انگلیس که قرار بوده جمعه شب هفته گذشته برگزار شود، شش ساعت پس از اعلام ناامن بودن ورزشگاه به تعویق افتاد که فرآیندهای EFL را زیر سوال برد.

* آنتونی مارسیال زمستان امسال بود که به صورت قرضی از منچستر یونایتد جدا شد تا در لالیگا به کار خود ادامه دهد، او حالا پس از انجام چهار بازی در سویا دچار مصدومیت شده است.

* ریس جیمز بازیکن تیم فوتبال چلسی که دچار مصدومیت شده بود، قرار است این هفته به تمرینات بازگردد تا چلسی پیش از فینال جام کارابائو کاپ در روز هفت اسفند مقابل لیورپول، یک تقویت بزرگ را در ترکیب خود حس کند.

* خورخه ماس، شریک دیوید بکهام اینترمیامی، با خرید رئال ساراگوسا، تیم دسته دومی اسپانیا، موافقت کرده است و قرار است به زودی مقدمات این کار را به سرانجام برساند.

هوادار برنلی به آرزوی خود رسید!


دیلی میرر:

* آیا کریستیانو رونالدو تابستان امسال منچستریونایتد را ترک خواهد کرد؟ او از پشتیبانی منچستریونایتد برخوردار است تا در تابستان اولدترافورد را ترک کند، اما ستاره پرتغالی بر این باور است که آنها به قول خود که به او داده‌اند پایبند باشند.

* یورگن کلوپ اصرار دارد که در جریان پیروزی لیورپول مقابل نوریچ سیتی هیچ استرسی مبنی بر از دست دادن پیروزی، در رختکن وجود نداشته است زیرا او از تیمش خواسته است به کاری که انجام می‌دهند ادامه دهند و ایمان داشته باشند. در نهایت لیورپول بازی باخته را سه بر یک برنده شد.

* توماس مولر معتقد است که محمد صلاح بازیکن لیورپول پس درخشش فوق‌العاده‌اش شایسته این بود که در لیست اخیر ترکیب سال ۲۰۲۱ اعلام شده فیفا قرار بگیرد، این در حالی است که مسی، لواندوفسکی هالند و رونالدو در لیست جای گرفتند.

دیلی میل:

آلن پیس، رئیس برنلی، از یکی از هواداران مبتلا به پارکینسون دعوت کرد تا به عنوان میهمان ویژه در جایگاه VIP ورزشگاه "تورف مور" باشد. جالب است که مدت‌ها بود که این طرفدار سالخورده، آرزوی رفتن به ورزشگاه تیم مورد علاقه‌اش را داشته است و در این خصوص درخواست کمک کرده بود.

گاردین:

* انجمن المپیک بریتانیا خواستار اتخاذ محرومیت شدیدتری برای روسیه است، اگر ثابت شود که سیستم ورزشی این کشور عمداً اسکیت باز ۱۵ ساله کامیلا والیوا را وادار به انجام دوپینگ کرده است.

* لبرون جیمز در مورد احتمال بازی در کنار پسرش و بازگشت به کلیولند کاوالیرز در حالی که به آخرین مراحل زندگی حرفه‌ای ورزشی خود فکر می‌کند، صحبت کرده است و احتمالاً این اتفاق رخ می‌دهد.

دیلی رکورد:

* اسکات براون پرونده خود را به سران باشگاه "سنت میرن" اسکاتلند ارائه کرده است تا مدیر جدید آن‌ها شود، اما با چالش جدی استیون نیسمیت که گزینه جدی هدایت تیم است، روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 556979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.