ضرورت ساماندهی فروش دام‌های زنده در خرم‌آباد

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: فروش دام‌های زنده در ورودی‌های شهر خرم‌آباد به یک معضل تبدیل شده است که اقدامی موثر و کارآمد را در این زمینه می‌طلبد.

رضا بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ساماندهی فروش دام‌های زنده در ورودی‌های شهر خرم‌آباد، اظهار کرد: ساماندهی فروش دام‌های زنده در سطح شهر خرم‌آباد امری ضروری است که در این راستا می‌طلبد با همکاری شهرداری، دامپزشکی و دیگر دستگاه‌ها برای همیشه این موضوع رفع شود.

وی ادامه داد: گاهی دام‌های بیمار را برای فروش به قصابی‌های برخی از میادین خرم‌آباد عرضه می‌کنند که این موضوع منجر به بیماری‌هایی در سطح شهر می‌شود، بنابراین لازم است در این زمینه نظارت دامپزشکی با شدت هر چه بیشتری انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد خاطرنشان کرد: کشتارگاه خرم‌آباد ظرفیت بزرگی است که دام‌های زنده در سطح شهر برای فروش باید به این مکان انتقال داده شود تا بتوان شهری سالم، خرم و آباد داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه دامپزشکی حفظ و صیانت از سلامت مردم و دام است، تصریح کرد: برای پیشرفت شهر نیازمند حمایت تمام دستگاه‌های اجرایی هستیم و بیشتر جلسات شورای اسلامی شهر با هدف تعامل دستگاه اجرایی با شهرداری برگزار می‌شود.

کد خبر 556976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.