تحقق‌بخشی از بودجه سال آینده با تبدیل سرمایه

رئیس شورای اسلامی شهر اردل گفت: بخشی از بودجه سال آینده با تبدیل سرمایه محقق خواهد شد.

سروش رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اردل، اظهار کرد: بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری به شورای اسلامی شهر ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که نسبت به سال جاری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ حدود هشت میلیارد تومان بود، افزود: پنج میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان از این بودجه پیشنهادی شهرداری در حوزه‌های عمرانی و سایر آن در زمینه جاری هزینه خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردل تصریح کرد: بودجه در جدول‌گذاری، توسعه و زیباسازی شهری، تکمیل معابر، رنگ‌آمیزی جداول، توسعه فضای سبز و پارک، دفع بهداشتی زباله، احداث میدان میوه و تره‌بار، تکمیل سامانه مسیل شهری، تجهیز آتش‌نشانی و آسفالت معابر شهر هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: اکنون بودجه در شورای اسلامی شهر بررسی شده است و مراحل نهایی تأیید را طی می‌کند؛ هزینه‌های جاری در این بودجه کاهش یافته، زیرا عملکرد مدیریت شهری متفاوت شده است، در این راستا هزینه‌های حقوق و دستمزد کاهش و اعتبارات تملک سرمایه‌ای افزایش یافته است.

رئیسی اضافه کرد: بخشی از بودجه سال آینده با تبدیل سرمایه محقق می‌شود، در این راستا ماشین‌آلاتی که بدون استفاده مانده است به فروش می‌رسد تا به تجهیزاتی کارآمد تبدیل شود، تجهیز و راه‌اندازی کارخانه‌های شن و ماسه، بچینگ و جدول‌زنی را مد نظر داریم تا بتوانیم بودجه را محقق کنیم و منبع درآمد افزایش یابد؛ کارخانه بچینگ سرمایه‌ای است که حدود پنج سال راکد مانده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردل گفت: تلاش بر این است که از منابع موجود درآمدزایی شود تا کارخانه‌هایی که راکد مانده است نیز در طرح تولید منجر به درآمدزایی شود.

کد خبر 556941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.