هنوز ابلاغیه رسمی برای سرپرستی‌ام صادر نشده/میرشاد ماجدی یک مدیر فرارنگی و منطقی است

سرپرست جدید دپارتمان روابط‌ عمومی فدراسیون فوتبال می‌گوید سرپرست و اعضای هیئت‌ رئیسه فدراسیون فوتبال از او خواسته‌اند برای ادامه ارتباط فدراسیون با رسانه‌ها در این سِمَت فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از عزل و برکناری شهاب‌الدین عزیزی‌خادم از سمت ریاست فدراسیون فوتبال در جلسه هیئت رئیسه و انتخاب میرشاد ماجدی به‌عنوان سرپرستی فدراسیون فوتبال، اقدام بعدی اعضای هیئت رئیسه یک خانه‌تکانی در بخش‌های فدراسیون فوتبال بود.

بر این اساس شانزده نفر با صلاحدید اعضای هیئت رئیسه از سِمَت‌هایشان کنار رفتند؛ یکی از آنان حسین شریفی مدیر دپارتمان روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال بود که توسط عزیزی‌خادم به فدراسیون آورده شده بود. روز گذشته نیز پس از مشورت‌های انجام‌شده، امیرفرشاد تفکری که رئیس هیئت فوتبال یزد است و در رسانه نیز سابقه فعالیت دارد جایگزین او در پست سرپرستی شد.

امیرفرشاد تفکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پس از تأیید پست جدیدش، در رابطه با سِمَت جدید وی پس از ماجراهای اخیر در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امروز سرپرست و چند تن از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از من درخواست کردند برای اینکه کارهای بخش روابط‌عمومی فدراسیون روی زمین نماند و ارتباط فدراسیون فوتبال با رسانه‌ها قطع نشود، بر اساس سابقه فعالیت چند ساله‌ام در فضای رسانه، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و ارتباط خوبی که با رسانه‌های کشور دارم، در بخش روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال به فعالیت بپردازم. البته هنوز ابلاغیه‌ای در این زمینه صادر نشده است.

وی در ادامه در واکنش به غیرقانونی بودن یا نبودن سرپرستی میرشاد ماجدی به‌دلیل اینکه وی کارمند رسمی دولت است و برخلاف قانون فیفا نمی‌تواند در این سمت باشد، افزود: همین اتفاق برای آقایان کفاشیان و تاج رخ داده بود، طبیعی است وقتی کسی در جایگاه نفر اول فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد، با چالش‌های ساخته‌شده روبه‌رو می‌شود و اصلاً چنین چیزی رقم نخواهد خورد.

سرپرست جدید دپارتمان روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص قرار گرفتن میرشاد ماجدی در رأس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: همیشه از قرار نداشتن یک فرد فوتبالی‌ها در رأس فدراسیون می‌نالیدند؛ هم‌اکنون دکتر ماجدی که سال‌ها فوتبالیست بوده، در حوزه مدیریت سابقه دارد و تجربه ریاست در کمیته جوانان و آموزش فدراسیون را نیز دارد و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است، در رأس فدراسیون قرار گرفته است. دیگر فوتبالی‌ها چه می‌خواهند؟ دکتر ماجدی علی‌رغم حضور در استقلال، یک انسان فرارنگی و منطقی است و حتی تصور می‌کنم پرسپولیسی‌ها نیز واکنش مثبتی به حضور وی در این پست نشان دادند.

تفکری با شجاع خواندن اعضای هیئت رئیسه از آنان تمجید کرد و گفت: امیدوارم روزهای خوبی در فوتبال شاهد باشیم؛ اگر تمام نهادهای نظارتی جامعه همانند هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باشند، کشورمان گلستان خواهد شد. آنان با این اقدامشان نشان دادند که هیئت رئیسه می‌تواند هر مدیری را که در رأس کار قرار بگیرد و بر اساس سیاست‌های آن مجموعه پیش نرود، با چالش‌های این‌چنینی روبه‌رو کنند!

وی در ادامه، عزل رئیس فدراسیون توسط اعضای هیئت رئیسه را متعهد بودن آنان به جامعه فوتبال دانست و خاطرنشان کرد: اقدام هیئت رئیسه شجاعت آنان را می‌رساند. اعضای پرتلاش یک وزنی به مجمع فدراسیون فوتبال دادند؛ چراکه هر چهار سال تنها یک‌بار احوال رؤسای هیئت‌های فوتبال را می‌پرسند؛ اما این تصمیم نشان می‌دهد هیئت رئیسه به تعهدش مبنی بر عهد و پیمان با رؤسای هیئت‌های فوتبال پایبند است و در راستای مجمع حرکت کرده است. به شایعاتی که پیش‌آمده دامن نزنید؛ زیرا هیئت رئیسه و سرپرست فدراسیون با قدرت کارشان را پیش خواهند برد.

سرپرست دپارتمان روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال ادامه داد: مهم‌ترین نکته‌ای که اعضای هیئت رئیسه و سرپرست فدراسیون به آن اذعان دارند، صعود تیم‌ملی فوتبال کشورمان از گروهش در جام‌جهانی است که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

تفکری در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال بازگشت عزیزی‌خادم به میز ریاست فدراسیون فوتبال وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: طبق اساسنامه در مجمع فوق‌العاده تصمیم برکناری رسمی یا بازگشت عزیزی‌خادم به رأی گذاشته خواهد شد و چه‌بسا عزیزی‌خادم به سمت خود بازگردد. هیئت رئیسه هیچ کار فرا قانونی انجام نداد و هر چه انجام داده‌اند قانونی و حق آنان بوده است.

کد خبر 556937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.