پیشنهاد بودجه ۷۰۰۰ میلیارد ریالی دزفول

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: بودجه شهرداری ۷۰۰۰ میلیارد ریال است و سعی می‌کنیم با جلسات فوق العاده در زمان مقرر مصوب شود.

محمدحسن پرآور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: لازم است در پرداخت‌های پایان سال شهرداری با برنامه‌ریزی دقیق به‌گونه‌ای عمل شود تا کارمندان و به‌ویژه کارگران، شب عید به مشکل بر نخورند، همچنین با جمع‌آوری عملکرد کمیسیون‌های مختلف گزارش عملکرد شش ماهه شورای اسلامی هرچه زودتر به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.

وی با اشاره به اخراج بعضی از استخدامی‌های گذشته، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر مسئول استخدام و اخراج افراد نیستند، این امر در حوزه اختیارات شورای اسلامی شهر نیست، شهرداری این موارد را بررسی می‌کند و اگر تخلفی مشاهده شود به دستگاه‌های نظارتی ارجاع می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول تصریح کرد: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری دزفول ۷,۰۰۰ میلیارد ریال است، که در راستای شفافیت، پس از بررسی و تصویب شورا و تأیید فرمانداری، به گونه‌ای که برای همه قابل فهم باشد در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار خواهد گرفت تا شهروندان در جریان امور قرار گیرند و بتوانند آن را به‌خوبی درک کنند.

وی با اشاره به آغاز فرآیند اجرای طرح شفافیت در شهرداری و شورا، گفت: لایحه شهرداری هوشمند که امکان دسترسی روزانه مردم به مسائل مختلف شهرداری را فراهم می‌سازد، در شورا به تصویب رسیده است و مراحل اجرایی و نرم‌افزاری آن به‌زودی انجام می‌شود.

پرآور تاکید کرد: با تشکیل جلسات فوق‌العاده و استفاده از کارشناسان شهری و شهرداری، سعی خواهیم کرد بررسی لایحه بودجه را در زمان مقرر به پایان برسانیم تا شهرداری برای پرداخت‌های ابتدای سال آینده مشکل نداشته باشد.

کد خبر 556936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.