بازدید شهردار شهرکرد از پایانه مسافربری آزادی

شهردار و جمعی از مدیران شهرداری شهرکرد در راستای رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی از پایانه مسافربری آزادی این شهر بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی جاپلقی امروز _یکشنبه یکم اسفند ماه_ در حاشیه این بازدید با اشاره به نحوه برخورد کارکنان ترمینال با شهروندان و مسافران اظهار کرد: رفتار و برخورد شرکت‌های تعاونی مسافربری، مغازه‌داران و کارکنان پایانه مسافربری تأثیر مستقیم در جذب مسافر و ترویج فرهنگ شهروندی دارد.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات موجود در شهر نیازمند همت و تلاش مردم و مسئولان است، افزود: جدایی و فاصله بین شهروندان و شهرداری وجود ندارد و همگی در راستای توسعه، عمران و آبادانی شهر گام بر می‌داریم و هدفمان خدمت و توسعه شهر است.

شهردار شهر شهرکرد تاکید کرد: مسائل و مشکلات شرکت‌های تعاونی مسافربری در پایانه باید بررسی، پیگیری و رفع شود و هیچ دغدغه‌ای برای تعاونی‌ها وجود نداشته باشد.

جاپلقی با بیان اینکه سرانه خدمات در شهر بسیار پایین است و همین امر موجب عدم توسعه شهرکرد شده است، ادامه داد: پایانه مسافربری آزادی باید به گونه‌ای فعال و پویا باشد که علاوه‌بر جذب مسافر در بحث ایجاد درآمد پایدار نقش مؤثری داشته باشد.

وی با اشاره به روزهای پایانی سال گفت: بهار دلنشین در انتظار شهر است، شهری که همیشه در مهمان‌نوازی نمونه و شُهره بوده و امروز اگر به امید خداوند متعال پیک کرونا را پشت سر بگذاریم، می‌خواهد بهتر از همیشه تاریخ مهمان نوازی را به نمایش بگذارد و مهمان‌نوازی شایسته از مسافران نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها با تلاش کمیته‌های مختلف در ستاد خدمات سفر شهر شهرکرد محقق می‌شود.

کد خبر 556877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.