عصرانه خبری شهرهای ایران در اول اسفندماه

در این بسته خبری از جمع‌آوری سگ‌های ولگرد میناب تا تعلیق پروانه فعالیت رانندگان تاکسی و ابتکار شهرداری نورآباد در پرداخت حقوق کارگران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تجهیزات ناکافی آتش‌نشانی اروندکنار

ایوب بچاری، شهردار اروندکنار تجهیزات آتش نشانی این شهرداری را متناسب با نیاز این منطقه ندانست و گفت: آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اروندکنار برای کمک رسانی در زمان وقوع حوادث و بحران به تجهیزات و امکانات بیشتری نیازمند است.

ساماندهی ورودی‌های شهر ورزنه

حامد اخگر، شهردار شهر ورزنه گفت: در آستانه سال نو شهرداری ورزنه اقدام به ساماندهی و نورپردازی ورودی‌ها و خروجی‌های سطح شهر کرده است.

جمع‌آوری سگ‌های ولگرد میناب

حبیب‌الله سهرابی، شهردار میناب گفت: با حمایت‌ها و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و بدون صاحب به صورت زنده گیری در این شهر آغاز شد.

تعلیق ۲۴ هزار پروانه فعالیت رانندگان تاکسی

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: پروانه فعالیت ۲۴ هزار راننده تاکسی در کشور که واکسن کرونا نزده بودند در مرحله نخست تعلیق شد که شش هزار نفر از آنها به دنبال تذکر و تعلیق پروانه کار واکسن کرونا را تزریق کردند.

هزار و ۹۳۹ هکتار بافت ناکارآمد شهری گلستان

اسدالله پناه‌یزدان، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: هزار و ۹۳۹ هکتار از مساحت ۱۵ شهر معادل ۲۸ درصد از جمعیت استان جز بافت ناکارآمد شهری (فرسوده، سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه نشینی) قرار دارد.

تکمیل و بهره‌برداری از پروژه ترمیم گاردریل‌های قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: عملیات ترمیم گاردریل‌های بلوار معلم مسیر غرب به شرق بعد از پل شهید رجایی تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

معاینه پنج هزار خودرو سبک در مراکز معاینه فنی سبزوار

فواد سحابی، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سبزوار گفت: ماهانه در سه مرکز معاینه فنی خودرو سبک سبزوار حدود پنج هزار خودرو معاینه فنی می‌شوند.

ابتکار شهرداری نورآباد در پرداخت حقوق معوق کارگران

محمد خاص‌امیری، شهردار نورآباد با بیان اینکه حدود ۱۱ میلیارد تومان حقوق کارکنان معوق بود، گفت: با تدابیری اندیشیده شده و مدیریت هزینه توانستیم ۱۱ میلیارد تومان حقوق معوقه را پرداخت کنیم و اکنون حقوق کارکنان به روز است.

حل مشکل تشییع اموات در شهر زاینده‌رود

علی‌اکبر محمودی، شهردار زاینده‌رود گفت: طی سال‌های اخیر زمانی که خانواده‌ای در غم از دست دادن عزیز خود به سوگ می‌نشست، علاوه بر تحمل درد فقدان، در نبود امکانات لازم برای تشییع و خاکسپاری، داغ دل آن‌ها دوچندان می‌شد و مردم برای غسل اموات خود مجبور به انتقال آن‌ها به شهر دیگر بودند.

کد خبر 556875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.