اپن‌سی قرارداد هوشمند خود را به‌روزرسانی کرد

پلتفرم اپن‌سی (OpenSea) که یکی از محبوب‌ترین بازارهای NFT به شمار می‌رود، به تازگی از انتشار نسخه به‌روزرسانی شده قرارداد هوشمند خود خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با به‌روزرسانی پلتفرم اپن‌سی (OpenSea) مجموعه‌های غیرفعالی که قبل از فوریه ایجاد شده‌اند، ظرف یک هفته به‌طور خودکار از شبکه حذف می‌شوند. در بخش دیگری از این ارتقا، همه کاربران پلتفرم اپن‌سی باید فهرست‌های NFT خود را که در حال حاضر بر بستر بلاک‌چین اتریوم قرار دارند، به قرارداد هوشمند جدید منتقل کنند.

پس از انتقال، فهرست NFT تاریخ اصلی ارسال را نشان می‌دهد. پس از پایان مهلت اعلام شده نیز کاربران مجاز خواهند بود NFTهای حذف شده را در قرارداد هوشمند جدید مجدداً لیست کنند.

در طول این مرحله اپن‌سی برای انتقال NFTها هیچ کارمزدی دریافت نمی‌کند. انتقال فهرست NFTها یک فرآیند دو مرحله‌ای است. ابتدا کاربر باید به پلتفرم اپن‌سی رفته و روی گزینه (Migrate listings) کلیک کند. برای مرحله بعدی، کاربر باید با کلیک روی گزینه (Confirm) در کنار هر لیست، درخواست خود را تأیید کند. پس از آن، پیام موفقیت انتقال ارسال شده و کاربران می‌توانند لیست خود را با تاریخ انقضای جدید مشاهده کنند.

اپن‌سی قرار داد هوشمند خود را به روزرسانی کرد

کد خبر 556815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.