هزینه ۶۵ میلیارد تومانی منطقه ۳ برای اجرای پروژه‌های عمرانی

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای اجرای پروژه‌های سال جاری این منطقه ۶۵ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: یکی از پروژه‌های شاخص و مهم این منطقه که از پروژه‌های محرک توسعه به‌شمار می‌رود، احداث سالن ورزشی محله دردشت است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های شاخص آماده افتتاح در منطقه سه شهرداری، اظهار کرد: از جمله پروژه‌های شاخص آماده افتتاح در این منطقه می‌توان به ساماندهی و پیاده‌راه‌سازی خیابان سپاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان و پروژه ساماندهی گذر آقانورالله نجفی و اتصال به بازارچه حسن‌آباد با هزینه سه میلیارد تومان اشاره کرد.

وی ادامه داد: از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح منطقه سه می‌توان به احداث پاتوق شهری پهلوانان در خیابان سنبلستان با زیربنای یک‌هزار متر مربع و با هزینه یک میلیارد تومان، مرمت و ساماندهی گنجینه کتاب‌های نفیس کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان با زیربنای دو هزار متر مربع و با هزینه ۵.۵ میلیارد تومان، مرمت و بازسازی فاز نهایی بازار اصفهان در زیربنای چهار هزار مترمربع با هزینه چهار میلیارد تومان و تکمیل سنگ‌فرش چهارباغ عباسی از سمت میدان انقلاب در ۳۷۵۰ متر مربع با هزینه سه میلیارد تومان اشاره کرد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: احداث خانه کودک و نوجوان از پروژه‌های "اصفهان شهر دوستدار کودک" با بودجه ۱۱ میلیارد تومان در زیر بنای سه هزار متر مربع آغاز شد.

وی اضافه کرد: ساماندهی بازار نو شرقی، رنگرزها و نجارها در مساحت ۴۵۰۰ متر مربع با هزینه ۹ میلیارد تومان، احداث ایستگاه اتوبوس‌های BRT خیابان‌های ولی‌عصر (عج) تا عبدالرزاق در ۶۰۰ متر مربع با هزینه ۴.۵ میلیارد تومان و پروژه احداث ایستگاه‌های اتوبوس BRT خیابان هشت‌بهشت غربی با ۱۲۰۰ متر مربع زیربنا و شش میلیارد تومان هزینه از پروژه‌های تجمعی منطقه سه است.

کارگر با بیان اینکه برای اجرای پروژه‌های سال جاری این منطقه ۶۵ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: یکی از پروژه‌های شاخص و مهم این منطقه که از پروژه‌های محرک توسعه به‌شمار می‌رود، احداث سالن ورزشی محله دردشت است که به درخواست کودکان محله و با تأکیدات اخیر مدیریت شهری اجرا می‌شود.

کد خبر 556807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.