توجه به "مهندسی مدیریت ساخت" در حوزه عمرانی شهرداری‌ها

شهردار شیراز با بیان این‌که یکی از موضوعات جدی در حوزه عمرانی در شهرداری‌ها و ظرفیت آنها، مهندسی مدیریت ساخت است، گفت: اداره علمی حوزه‌های عمرانی نیز در همین بحث می‌گنجد و حوزه مهندسی ارزش، حوزه‌های مهندسی ساخت، تحلیل سازه‌ها، حسابداری عمرانی و دیگر حوزه‌ها ۹۰ درصد حوزه عمرانی را پوشش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحسان اصنافی در صفحه خود در اینستاگرام نوشت:

«پیش‌بینی جهش عمرانی در شیراز با رشد دو نیم برابری بودجه سال ۱۴۰۱

در هفته‌ای که گذشت در شهرمان شیراز میزبان سی‌ویکمین نشست تخصصی کمیسیون فنی و عمرانی کلان‌شهرها بودیم.

یکی از موضوعات جدی در حوزه عمرانی در شهرداری‌ها و ظرفیت آنها را بحث مهندسی مدیریت ساخت است و اداره علمی حوزه‌های عمرانی نیز در همین بحث می‌گنجد، حوزه مهندسی ارزش، حوزه‌های مهندسی ساخت، تحلیل سازه‌ها، حسابداری عمرانی و دیگر حوزه‌ها ۹۰ درصد حوزه عمرانی ما را پوشش می‌دهد.

با این ظرفیت ایجاد شده امید است که بتوان به نتایج کاربردی رسید، انتقال تجربیات حرف اول در حوزه عمرانی می‌زند که این نشست با همین هدف برگزار شده است.

بدون شک بازدیدها از پروژه‌های عمرانی دیگر شهرها در انجام پروژه‌های بزرگ تأثیر بسزایی دارد و حتی با بازدید از یکی از شهرهای خیلی کوچک، پروژه‌های خیلی ویژه و کاربردی را مشاهده کردیم که با ارتباط با طراح، اجرای آن در شیراز برنامه‌ریزی شد، خیلی از پروژه‌های شهرها از تبادل اطلاعات و تجربه‌های عمرانی دیگر شهرها اجرایی شده است.»

کد خبر 556796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.