اشتیاق کولوسفسکی از کار با کونته

درخشش ستاره سوئدی در بازی برابر منچسترسیتی، توجه رسانه‌ها را تا حد زیادی جلب کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پس از نمایش خیره کننده دژان کولوسفسکی برای تاتنهام مقابل منچسترسیتی، دوباره توجه‌ها به این بازیکن سوئدی جلب شده و عده‌ای معتقدند یوونتوس با صادر کردن جواز خروج او دچار اشتباه شده است.

ملی‌پوش سوئدی در ژانویه یووه را به صورت قرضی با بند خرید در قراردادش ترک کرد. او برای اولین بار در بازی برابر منچسترسیتی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و در این بازی موفق شد یک گل به ثمر برساند و پاس گل نیز بدهد. عملکرد او در بازی برابر سیتی کاملاً تعیین‌کننده بود و سرنوشت بازی را تغییر داد.

کولوسفسکی در مصاحبه‌ای پس از مسابقه برابر سیتی گفت: در چند ماه گذشته خیلی رنج کشیدم، احساس همیشگی خودم را نداشتم و با اولین شروعم در ترکیب اصلی در لیگ برتر شرایط برای من مثل سابق شده است. احساس بهتری دارم که نمی‌توانم آن را توصیف کنم.

وی افزود: نیاز داشتم آرام بمانم و بدون مشغله فکری بازی کنم. خیلی زود گل زدیم که اتفاقی عالی برای ما در جریان مسابقه بود. وقتی این شرایط ایجاد شود، دیگر لازم نیست بیش از حد فکر کنید و می‌توانید بازی خودتان را انجام دهید.

کولوسفسکی که زیر نظر مکس الگری هیچ‌گاه نتوانست به جایگاه ثابتی در ترکیب یوونتوس برسد، احتمالاً از کار کردن با آنتونیو کونته خرسند است. او درباره مربی جدیدش در تاتنهام اظهار کرد: کونته فقط می‌خواهد برنده شود و اگر برنده نشود، خوشحال نیست. ما واقعاً سخت کار می‌کنیم و این همان چیزی است که نیاز داریم. هیچ راز دیگری برای موفقیت وجود ندارد. باید سخت کار کنید و به صحبت‌های مربی گوش دهید. اگر به او گوش دهید، می‌توانید به خوبی عمل کنید. احساس فوق‌العاده‌ای دارم که می‌توانم برای کونته بازی کنم.

کد خبر 556724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.