نیمار: نسل جوان به تیم ملی برزیل اهمیت نمی‌دهد

ستاره تیم پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی برزیل نارضایتی خود را از هواداران فوتبال در کشورش ابراز کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، ستاره جوان تیم پاری‌سن‌ژرمن یعنی نیمار از نحوه پیروی هواداران از تیم ملی برزیل در این روزها ابراز ناامیدی کرده است و اعتقاد دارد اوضاع هواداری از فوتبال در کشورش مانند سابق نیست.

نیمار مدعی شده که تیم ملی کشورش از مردم برزیل دور شده است و باید نزدیکی بیشتری بین هواداران و نمایندگان برزیل به وجود بیاید. او احساس می‌کند که به اندازه کافی درباره بازی‌هایش صحبت نمی‌شود و هیچ هیاهویی پس بازی‌های آن‌ها به وجود نمی‌آید.

این در حالی است که تیم ملی برزیل در پانزده بازی اول خود در مقدماتی جام جهانی آمریکای جنوبی شکست ناپذیر بوده است. به همین دلیل بازیکنان تیم ملی برزیل امیدوارند هواداران بیشتر از آن‌ها به خاطر عملکرد تحسین‌برانگیزشان حمایت کنند.

نیمار در توضیح احساسات خود راجع به شرایط تیم ملی کشورش گفت: نمی‌دانم چگونه این اتفاق افتاد؛ اما این روزها کمتر در مورد بازی‌های ما صحبت می‌شود. برایم اتفاق غم‌انگیزی است که در نسلی زندگی می‌کنم که تیم ملی برزیل برای مردم اهمیت زیادی ندارد.

ستاره تیم ملی برزیل همواره شرایط سختی را در زمان حضور در مسابقات ملی تجربه کرده است. برای او موفقیت تیم ملی کشورش اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر همه چیز آن‌طورکه می‌خواهد پیش نرود، مانند زمان شکست در فینال کوپا آمریکا در تابستان گذشته، احساسات خود را با اندوه فراوان نشان می‌دهد. مسئولیت‌های سنگینی که بر دوش نیمار است، باعث شده تا او به فکر خداحافظی از بازی‌های ملی باشد

ستاره پاری سن ژرمن سال گذشته گفت: فکر می‌کنم قطر ۲۰۲۲ آخرین جام جهانی من باشد. این رقابت‌ها را آخرین مسابقات ملی خود می‌دانم؛ زیرا دیگر قدرت ذهنی برای مقابله با فوتبال و مسئولیت‌هایش را ندارم. هر کاری انجام خواهم داد تا در جام جهانی خوب ظاهر شوم. هر کاری برای پیروزی با کشورم انجام می‌دهم تا بزرگ‌ترین رؤیای خودم را از زمان کوچکی محقق کنم و امیدوارم بتوانم این کار را انجام دهم.

کد خبر 556715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.