هوای اصفهان برای گروه‌های حساس ناسالم است/۱۰ ایستگاه در وضعیت نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ یکشنبه یکم اسفندماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۵ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ یکشنبه یکم اسفندماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۵ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

شاخص کیفیت هوا در ایستگاه رهنان با قرار گرفتن روی عدد ۱۵۲ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است و ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۰۱، استانداری اصفهان با شاخص ۱۰۱، انقلاب با شاخص ۱۰۳، باهنر با شاخص ۱۰۳، پروین با شاخص ۱۰۱، خرازی با شاخص ۱۲۴، رودکی با شاخص ۱۰۹، کاوه با شاخص ۱۱۸ و میرزاطاهر با شاخص ۱۲۵ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

شاخص کیفیت هوا اکنون در ایستگاه جی با قرار گرفتن روی عدد ۷۶، فرشادی با عدد ۷۶ و فیض با عدد ۷۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) است و دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر، سجزی و دانشگاه فعال نیست.

تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و مبارکه است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن روی عدد ۱۳۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و مبارکه با عدد ۶۶ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 556692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.