۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
قابلیت جدید واتس‌اپ چیست؟

واتس‌اپ در حال ارائه به‌روزرسانی جدیدی است که پیش‌نمایش فایل‌هایی را که در قالب document به اشتراک گذاشته شده‌اند، بهبود می‌بخشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، WaBetainfo، افشاگر معروف توئیتری، با منتشر کردن یک پست اعلام کرد که پلتفرم واتس‌اپ در حال ارائه پیش‌نمایش جدید و بهبودیافته برای document است. پیش از این، زمانی که داکیومنتی را در قالب PDF، JPEG یا DOC به اشتراک می‌گذاشتید، واتس‌اپ پیش‌نمایش کلی از نوع فایل و نام آن نشان می‌داد و تنها راه مشاهده محتوا، باز کردن آن بود.

هم اکنون براساس گزارش ارائه شده، آخرین به‌روزرسانی نسخه بتا این پلتفرم، نگاهی اجمالی به محتوای داخل داکیومنت را برای کاربران فراهم می‌کند. به نظر می‌رسد که این پیش‌نمایش‌ها درحال‌حاضر کیفیت بسیار پایینی دارند، ولی انتظار می‌رود که واتس‌اپ در نسخه نهایی این پیش‌نمایش‌ها را با وضوحی بالاتر ارائه دهد. به منظور استفاده از قابلیت پیش‌نمایش تصاویر و ویدئوهایی که در واتس‌اپ در قالب داکیومنت به اشتراک گذاشته شده‌اند، لازم است در برنامه بتای این پلتفرم ثبت نام کرده و آخرین نسخه بتا این برنامه را نصب کنید.

پلتفرم واتس‌اپ به‌تازگی قابلیت‌های جدید و زیادی را مورد آزمایش قرار داده است؛ این برنامه به زودی امکان واکنش به پیام‌ها با ایموجی، انتقال چت‌ها از اندروید به iOS و بازپخش پیام‌های صوتی پیش از ارسال را فراهم می‌کند. این پلتفرم در حال بررسی ویژگی جدیدی است که به صورت خودکار پیام‌های صوتی را به محتوای متنی تبدیل می‌کند و ابزارهای طراحی جدیدی با امکان کشیدن خطوط ضخیم یا نازک روی تصاویر و فیلم‌ها را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

کد خبر 556688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.