هر تیمی دوست دارد برای قهرمانی بجنگد/مقابل "شهید شاملی" کازرون بازی مهمی داریم!

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: هر تیمی دوست دارد برای قهرمانی در مسابقات بجنگد. تیم ما نیز برای قهرمانی بسته شده و هدف آن برای همین است. امیدوارم بتوانیم با توجه به شرایطی که وجود دارد و نزدیکی زیادی که در رقابت بین تیم‌های حاضر پیش آمده است موفق ظاهر شویم.

صادق شاه‌نشین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت تیم هندبال ذوب‌آهن، اظهار کرد: در دور برگشت مسابقات با توجه به آنکه می‌دانستیم این مسابقات از چه تاریخی آغاز می‌شود، برنامه‌ریزی خوبی داشتیم اما یکی دو بازیکن تیم به بیماری کرونا مبتلا شدند.

وی اضافه کرد: حتی چند بازیکن تیم نیز در مسابقات حضور داشتند و بنابراین نتوانستیم تمرینات منسجمی داشته باشیم اما رفته رفته شرایط ما بهتر شد، تمرینات خوبی برگزار کردیم و تیم را به سرحد آمادگی رساندیم. در واقع در تمرینات کارهای تاکتیکی خوبی را مرور کردیم و وارد مسابقات شدیم.

شاه‌نشین با بیان اینکه در بازی نخست، تیم جوان ناجای قم را با اختلاف امتیاز بالا از پیش رو برداشتیم، ادامه داد: نیمه نخست بازی روز گذشته مقابل مس کرمان هم در یک رقابت پایاپایی بازیکنان تیم خوب کار نکردند اما در نهایت نیمه اول را با اختلاف دو امتیاز به پایان رساندیم.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن تصریح کرد: در بین دو نیمه، آنالیزی از تیم مس ارائه و توانستیم از همان ابتدا بازی را در دست بگیریم، در نهایت هم با ایجاد اختلاف امتیاز و حفظ آن، پیروز شدیم.

وی در خصوص مسابقه روز دوشنبه با شهید شاملی کازرون افزود: این تیم از مدعیان قهرمانی و منسجم و یکدست است، باید به آنها تبریک بگویم که کلیه نفرات و شاکله اصلی تیم را حفظ کرده‌اند. امسال نیز این تیم در همه بازی‌های خود را پیروز شده و هیچ باختی نداشته است. امیدوارم بازی خوبی را از دو تیم شاهد باشیم.

شاه‌نشین در خصوص کادر مدیریتی باشگاه اظهار کرد: از مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه متشکرم که تا این لحظه زحمات زیادی را تحمل و کمبودها را برطرف کرده‌اند و در اصل هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد. امیدوارم با نمایش خوب، زحمات آن‌ها را جبران کنیم.

وی گفت: ذوب‌آهن، مجموعه‌ای خوب و با سابقه زیاد است، در هر باشگاهی شاید تغییراتی ایجاد شود و باشگاه ذوب‌آهن نیز از قاعده مستثنی نیست. در حال حاضر آقای احسانی رسیدگی مناسبی برای تیم‌ها و به‌ویژه تیم هندبال داشته است. مدیریتی خوبی را تا این لحظه شاهد بوده‌ایم و امیدوارم این اتفاقات منجر به کسب نتایج رضایت‌بخش برای همه تیم‌های باشگاه ذوب‌آهن شود.

وی با اشاره به احتمال قهرمانی ذوب آهن در مسابقات پیش رو، گفت: هر تیمی دوست دارد برای قهرمانی در مسابقات بجنگد. تیم ما هم برای قهرمانی بسته شده است. امیدوارم با توجه به شرایط و نزدیکی زیاد تیم‌های حاضر، موفق شویم.

شاه‌نشین یادآور شد: روز گذشته تیم طبس مسابقه را به پدافند واگذار کرد، وقتی تیم پایین جدولی می‌تواند تیم چهارم جدول را شکست دهد یعنی بازی‌ها خیلی بهم نزدیک و پیش بینی دقیق مسابقات واقعاً دشوار است.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اظهار کرد: امیدوارم اتفاقات گریبانگیر تیم ما نشود چرا که دو سه بازیکن اصلی را از دست دادیم اما با هماهنگی با باشگاه نفراتی جایگزین شدند که تا این لحظه کمک خوبی با ما کرده اند. در واقع تیم شاکله خوبی دارد. اگر آسیب دیدگی بازیکنان ما را از بازی‌ها دور نکند می‌توانیم تیم مدعی این رقابت‌ها باشیم.

وی در خصوص محروم و مصدوم احتمالی برای دیدار حساس برابر شاملی کازرون افزود: یکی دو بازیکن تیم دچار ضرب دیدگی هستند اما با ریکاوری خوب می‌توانند برای بازی بعدی آماده باشند. اگر خدا بخواهد با تمام نفرات برابر حریف قرار می‌گیریم تا نمایش خوبی برابر این تیم داشته باشیم. امیدوارم هر تیمی که نمایش خوبی دارد و مستحق پیروزی است بتواند برنده از زمین خارج شود.

کد خبر 556671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.