اعزام آتش‌نشانان گلپایگان به ۳۳۱ مورد حادثه و حریق

شهردار گلپایگان گفت: مأموران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان امسال به ۳۳۱ مأموریت اعزام شدند که ۱۳۶ مورد مربوط به اطفای حریق بوده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مأموران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان به ۳۳۱ مورد حادثه و حریق اعزام شدند که ۱۳۶ مورد مربوط به اطفای حریق و مابقی مربوط به حوادث دیگر از قبیل محبوس شدن در آسانسور، سقوط در چاه، گیرکردن انگشتر در دست، محبوس شدن افراد در منزل و مقابله با حیوانات موذی و مار بوده است.

وی با بیان اینکه در شهر گلپایگان دو ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با ۲۲ نیرو فعالیت می‌کند، افزود: در این دو ایستگاه چهار دستگاه اطفای حریق، یک دستگاه خودروی نیمه‌سنگین امداد و نجات جاده‌ای، دو دستگاه خودروی پیشرو و امداد و نجات و یک موتور چهار چرخ وجود دارد.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزش اطفای حریق و پیشگیری از حوادث احتمالی در محیط کار و منزل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ۳۵۷ نفر از شهروندان برگزار شده است.

شکرزاده اضافه کرد: کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلپایگان بیش از هزار و ۳۰۰ ساعت آموزش‌های مختلف از جمله تمرین با تجهیزات چاه و صعود و فرود را فرا گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: اکیپ عملیاتی سازمان از ساعات پیش از شروع مراسم ملی و مذهبی تا پایان مراسم و در زمان اجرای مانورهای فرضی زلزله، در مدارس و ادارات حضور داشته است.

کد خبر 556669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.