متهم جعل عناوین نهادهای حاکمیتی‌ و امنیتی در تهران دستگیر شد

وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جاعل عناوین دستگاه‌های حاکمیتی و امنیتی در استان تهران شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در این اطلاعیه آمده است: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، متهم جعل عناوین دستگاه‌های حاکمیتی و امنیتی در استان تهران شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و از تداوم فعالیت مجرمانه‌اش ممانعت شد.

این اطلاعیه می‌افزاید: متهم با منتسب کردن خود به عنوان نماینده دفتر مقام معظم رهبری، وزارت اطلاعات، شورای‌عالی امنیت ملّی و دادسرای نظامی، با سوء استفاده کردن از اسناد و مکاتبات جعلی عناوین مذکور، اقدام به تهدید و کلاهبرداری مبالغ بسیاری از شهروندان کرده است.

وزارت اطلاعات در این اطلاعیه افزود: در این عملیات از محل اختفاء متهم، ادوات نظامی، چند قبضه سلاح سرد و گرم، کارت‌های جعلی، پلاک‌های جعلی خودرو، مواد مخدر و یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد و جهت رسیدگی پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وزارت اطلاعات تصریح کرد: با هرگونه جعل و سوءاستفاده از عناوین نهادهای حاکمیتی و امنیتی، بدون اغماض برخورد می‌شود و به اطلاع ملّت شریف و عزیز ایران می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با ستاد خبری ۱۱۳ وزارت اطلاعات در میان بگذارند.

کد خبر 556668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.