مایکل سیلور به انتقاد پیتر برانت واکنش نشان داد

پیتر برانت (Peter Brandt) تحلیلگر کریپتو و مدیر عامل فکتوری (Factor LLC) از نحوه ایجاد تبلیغات و پیام‌های دروغین توسط معامله‌گران در حوزه بیت کوین عصبانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیتر برانت در توئیتر خود نوشت: بیت کوین بالاترین قیمت‌ها و مدت زمان رسیدن به آن‌ها تشویق‌کنندگانی که مدام بر طبل به سمت ماه می‌کوبند، ضرر بزرگی به سرمایه‌گذاران بیت‌کوین می‌زنند، اصلاحات می‌تواند طولانی باشد. استقامت طولانی، نه تبلیغات مداوم، این باید پیام باشد.

او مجموعه‌ای از نظرات را مطرح کرد که نشان می‌دهد بیت کوین برای بقای خود به تبلیغات و پیام‌های نادرست معامله گران وابسته نیست. سیلور گفت، صرف نظر از هزاران ارز دیجیتال موجود، بیت کوین همچنان به عنوان یک ارز برجسته حکم‌فرماست و باید به عنوان یک ماراتن و نه یک مسابقه سرعت در نظر گرفته شود.

انتقادات تبلیغاتی برانت، گفتگوهایی را در میان معتقدان و غیر معتقدان مختلف بیت کوین در توئیتر برانگیخت. در نتیجه، معامله‌گران این فرصت را پیدا کردند که ناباوری خود را علیه برانت ابراز کنند، اکثر حامیان بیت کوین اظهارات برانت را غلط توصیف کردند. در همین حال صرف نظر از اینکه چگونه حامیان بیت کوین به برانت ضربه زدند، به مردم توصیه شد که از هیاهو دوری کنند و در عوض باید آموزش ببینند و محتاط باشند و تا زمانی که مربوط به بیت کوین است، انتظار هیچ سود یک شبه‌ای نداشته باشند.

کد خبر 556595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.