خدمات مددجویان اصفهان رایگان می‌شود؟

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: مددجویان تحت پوشش این نهاد برای رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز خود براساس رعایت اصلاح الگوی مصرف، در سامانه soha.emdad.ir ثبت‌نام کنند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از رایگان شدن قبوض آب، برق و گاز مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و اظهار کرد: اقدامات اولیه برای اجرای طرح رایگان شدن یا تخفیف قبوض مصرفی از طریق فراخوان‌های متعدد به مددجویان اطلاع‌رسانی شده و برای آن دسته از مددجویانی که شماره اشتراک خود را اعلام کردند در حال اجرا است.

وی درخصوص شرایط انجام فرآیند توسط مددجویان برای بهره‌مندی از این طرح، افزود: خانوارهای تحت حمایت می‌توانند کدهای اشتراک قبوض را برای ثبت در سامانه سها، به مددکار خانواده خود یا دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ادامه داد: آن دسته از مددجویانی که می‌توانند با مراجعه به سامانه سها به نشانی soha.emdad.ir اقدام کنند، ابتدا در قسمت نام کاربری و رمز عبور، کد ملی سرپرست خانوار را وارد و سپس با کلیک روی گزینه ثبت کد اشتراک قبوض آب، برق و گاز، شماره اشتراک را وارد کرده و در انتها گزینه ثبت و ارسال درخواست را بزنند.

وی با تاکید بر اینکه مددجویان می‌توانند پس از تکمیل مراحل ثبت در قسمت نیازمندی‌ها، انشعابات ثبت شده را مشاهد و ویرایش کنند، گفت: در طول مدت یک هفته کاری حداقل کد اشتراک‌های ۴۰ هزار خانوار صاحب خانه تکمیل خواهد شد و امیدواریم تا پایان سال با مراجعه حضوری مددکاران و همراهی در ثبت اطلاعات توسط خود مددجویان بتوانیم این امر را به طور کامل برای خانوارهای تحت پوشش محقق کنیم.

کد خبر 556577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.