جزییات ارتقای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در متروی تهران

رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران جزئیات اقدامات شهرداری تهران برای ارتقای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مترو را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تهران، علی نصیری در هشتاد و پنجمین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران در تشریح اقدامات مجموعه شهرداری تهران برای ارتقای ایمنی و رعایت بیش از پیش شیوه‌نامه‌های بهداشتی در متروی تهران، اظهار کرد: روز بیست‌ویکم بهمن‌ماه جلسه اضطراری برگزار شد که در آن سازمان فاوای شهرداری تهران به همراه مجموعه فناوری اطلاعات مدیریت بحران شهرداری پیگیری‌هایی را در خصوص اتصال سامانه بلیت‌فروشی مترو به سامانه "ایران من" انجام دادند و در همین راستا قول داده شد تا سه روز آینده به راهکار اجرایی برای تحقق اتصال سامانه بلیت‌فروشی به سامانه "ایران من" انجام شود.

وی افزود: علاوه بر سامانه بلیت‌فروشی در حال پیگیری این موضوع هستیم که شارژ بلیت‌های کارتی جهت جلوگیری از استفاده فرد دیگری از این کارت‌ها تنها با کارت‌های عابربانک فرد انجام شود؛ در صورت تحقق این موضوع زیرساخت بسیار خوبی در زمینه اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران با بیان اینکه نصب فیلترهای هوا در قطارهای مترو با سناریوهای مختلفی به لحاظ فنی در حال پیگیری است، ادامه داد: وضعیت تهویه در قطارهای قدیمی که امکان باز کردن پنجره‌ها وجود دارد، با باز بودن چند پنجره در هر واگن انجام شد، همچنین خروجی زیر صندلی‌ها در واگن‌های قطار باز شده است و تمام سیستم‌های تهویه قطارها در حال فعالیت است.

وی تاکید کرد: از بیست‌وششم بهمن‌ماه با هفت تیم اجرایی در دو شیفت کاری، بازرسی‌های میدانی در داخل ایستگاه‌ها و قطارها در حال انجام است، البته در سه روز اول توزیع رایگان ماسک انجام شد، اما در حال حاضر در ایستگاه‌های مترو فروش ماسک انجام می‌شود.

کد خبر 556569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.