موسسه مالی کپیتال راه‌حل‌های فیات را برای صرافی‌های کریپتو راه‌اندازی می‌کند

کپیتال قصد دارد به‌عنوان دروازه‌ای برای پلتفرم‌های رمزارز عمل کند که به کاربران امکان می‌دهد از ارزهای فیات برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مؤسسه مالی کپیتال (Cabital Connect) با چندین صرافی پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال همکاری کرده است تا بهترین نرخ‌های ممکن را به مصرف‌کنندگان ارائه دهد و اگر مصرف‌کنندگان شرکای آن، ارز دیجیتال را از طریق کپیتال خریداری کنند، مجبور به پرداخت هزینه‌های بالای گس (Gas) نخواهند بود.

ریموند هسو (Raymond Hsu) بنیان‌گذار و مدیرعامل کپیتال بر اهداف پلتفرم تاکید می‌کند: هدف کپیتال این است که تجربه‌ای بی‌نقص برای مردم سراسر جهان برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق راه‌حل منحصربه‌فرد و ایمن ما بین هر دو کیف پول فراهم کند. کپیتال به صرافی‌های ارزهای دیجیتال یک دروازه امن و سازگار فیات به کریپتو، برای کاربران خود به منظور خرید و فروش ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند.

وی اضافه می‌کند: آن‌ها مشتاقانه منتظر همکاری بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال با روشی جدید و هیجان‌انگیز هستند تا به کاربران خود کمک کنند تا با استفاده از ارزهای فیات، از رمپ استفاده کنند. کپیتال با استفاده از مکانیزم تسویه زنجیره‌ای که به آن امکان می‌دهد رمزارز را از پلتفرم خود به کیف پول خود کاربران منتقل کند، هزینه‌های بالای گس را کاهش می‌دهد. سیستم تسویه زنجیره‌ای کپیتال در هر تراکنش مقادیر قابل توجهی از پول کاربران شرکای خود را پس‌انداز می‌کند.

کپیتال بر این باور است که فرآیندهای احراز هویت (KYC) آن به کاربران شرکا اجازه می‌دهد تا به سرعت با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. این امر به آن‌ها امکان دسترسی به محصولات سپرده ارزهای دیجیتال و اتصالات سنتی مؤسسات مالی را می‌دهد. فناوری کپیتال به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای فیات و ارزهای دیجیتال را با استفاده از نقل و انتقالات بانکی یورو و پوند استرلینگ به راحتی تبدیل کنند.

کد خبر 556563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.