آثار تلفیقی هنرجویان اصفهانی در عمارت هنرمند

نهمین نمایشگاه طراحی و نقاشی آموزشگاه هنر اصفهان در عمارت هنرمند برپا شده است.

مرجان جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آموزشگاه هنر اصفهان پیش از این هشت نمایشگاه در زمینه طراحی و نقاشی برگزار کرده بود و آنچه در عمارت هنر ارائه شده نهمین نمایشگاه آثار تلفیقی هنرجویان این آموزشگاه است که برای نخستین‌بار در عمارت هنرمند اصفهان برگزار می‌شود.

سرپرست آموزشگاه هنر اصفهان افزود: همه تکنیک‌های مورد استفاده در آثار این نمایشگاه ازجمله آیینه‌کاری، تذهیب، خط نقاشی، خوشنویسی، نقاشی با پاستل، مداد رنگ، دکوراتیو و آکریلیک به‌صورت گروهی انجام شده است و به‌رغم اینکه هنرجویان در ترم‌های آغازینِ آموزش‌های هنری هستند، اما پیشرفت چشمگیر آن‌ها موجب شد تا این نمایشگاه برای ارائه آثارشان شکل بگیرد.

آثار تلفیقی هنرجویان اصفهانی در عمارت هنرمند

وی گفت: در این نمایشگاه تلفیقی آثاری از نجمه نادری، ویانا هفت‌برادران، شقایق تدین‌پور و مینا جمشیدی با موضوع طبیعت، حیوانات و هنر ایرانی سنتی ارائه و بر ارائه آثاری با هویت ایرانی تأکید شده است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: آنچه در برگزاری نمایشگاه‌های هنری نیاز است حمایت سازمان‌های فرهنگی هنری شهر است چراکه با توجه به گسترش کرونا در دو سال اخیر، بسیاری از نمایشگاه‌های اصفهان تعطیل شده و یا به‌صورت محدود فعالیت می‌کنند.

آثار تلفیقی هنرجویان اصفهانی در عمارت هنرمند

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه طراحی و نقاشی‌های آموزشگاه هنر اصفهان می‌توانند تا هفتم اسفندماه از ساعت ۹ تا ۱۲ و از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹:۳۰ به عمارت هنرمند، واقع در میدان شهدا، خیابان ابن‌سینا، کوچه چهارم مراجعه کنند.

کد خبر 556553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.