تلاش برای حفظ نظم شهری در محور چهارباغ

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: مأموران گشت این مدیریت به‌منظور حفظ نظم شهری، در بازدیدهای روزانه از محور چهارباغ، ضمن آموزش و توجیه کامل کسبه جهت رعایت حقوق شهروندی، نسبت به آزادسازی مسیر پیاده‌راه و رفع موارد سد معبر اقدام می‌کنند.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به معضلات محور پیاده‌راه چهارباغ اظهار کرد: در راستای انجام وظایف محوله در خصوص حفظ نظم شهری، گشت‌های اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از محور چهارباغ بازدیدهای مستمر دارند.

وی افزود: مأموران گشت مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در بازدیدهای روزانه از محور چهارباغ، ضمن آموزش و توجیه کامل کسبه جهت رعایت حقوق شهروندی، نسبت به آزادسازی مسیر پیاده‌راه و رفع موارد سد معبر اقدام می‌کنند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه مأموران گشت مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری از حضور متکدیان و دست‌فروشان در محور چهارباغ جلوگیری می‌کنند، تصریح کرد: بر اساس تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از فضای میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب، سکنی یا هر عنوان دیگری ممنوع بوده و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن توسط مأموران خود اقدام کند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری، مشکلات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر مدیریت کردن شهر با ما در میان بگذارند.

کد خبر 556522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.