حمایت مالی صرافی سوویف با لیگ ملی راگبی استرالیا

صرافی کریپتو سوویف (Swyftx) مستقر در بریزبن استرالیا، یک قرارداد حمایت مالی سه ساله با لیگ ملی راگبی استرالیا (NRL) منعقد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوویف در استرالیا و نیوزلند ثبت شده است و خدمات معاملاتی را برای حدود ۳۰۰ دارایی دیجیتال ارائه می‌دهد. این شرکت در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد و قرارداد NRL نقطه عطف مهم دیگری برای ارتقای بخش کریپتو و بلاک چین محلی برای طرفداران ورزش است.

نام تجاری سوویف، قرار است روی تابلوهای LED در استادیوم‌ها و به طور مجازی از طریق پخش تلویزیونی نمایش داده شود؛ درحالی‌که نام آن در هیئت داوری بررسی و تصمیم‌گیری درون بازی NRL نیز نمایش داده خواهد شد که قرار است در سال ۲۰۲۳ نام‌گذاری شود.

رایان پارسونز (Ryan Parsons)، مدیرعامل سوویف به کوین تلگراف گفت که استرالیا شاهد جریان اصلی تقریباً یک شبه ارزهای دیجیتال است؛ زیرا او بر اهمیت این معامله تاکید کرد: همکاری‌هایی که در حال حاضر شاهد آن هستیم، نشانه‌ای از افزایش اعتماد به آینده کریپتو و پتانسیل آن برای پذیرش جهانی است. اکنون سوال واقعی این نیست که آیا ارز دیجیتال اینجا باقی می‌ماند یا خیر، بلکه این است که چقدر سریع آینده اقتصاد جهانی و خدمات مالی سنتی را تغییر می‌دهد.

پارسونز در پاسخ به این پرسش که چرا صرافی‌های ارز دیجیتال مانند Swyftx، Crypto.com و FTX به طور فعال به دنبال مشارکت‌های ورزشی هستند، پارسونز اظهار کرد: جذابیت انبوه ورزش به این معنی است که این روش بسیار مهمی برای صرافی‌ها برای اعلام خود است.

کد خبر 556493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.