کتاب «بچه‌های زیبا» منتشر شد

کتاب «بچه‌های زیبا» که فیلمنامه‌ای به قلم «مسعود امین‌ناجی» است، از سوی انتشارات "زر نوشت" راهی بازار کتاب‌ شد.

به گرازش خبرنگار ایمنا، «بچه‌های زیبا» عنوان کتابی به قلم مسعود امین‌ناجی است که به تازگی از سوی انتشارات "زر نوشت" منتشر شده است.

این کتاب درباره زندگی کودکان معصومی است که تمام تلاش خود را می‌کنند تا با کاری شرافتمندانه، برای خانواده خود خوراک پوشاک و مسکن تهیه کنند و گاهی اوقات اتفاقاتی برایشان می‌افتد که دست‌خوش تغیرات اجتماعی و یا زیست محیطی می‌شوند که نمی‌دانند چه باید بکنند.

طرف دیگر این اتفاق کسانی هستند که گاهی با یک تماس تلفنی تمام مشکلاتشان حل خواهد شد، اما این بچه‌ها که باید در سنین کودکی بازی و شادی کنند درگیر مسائلی هستند که برای سن آن‌ها خیلی بزرگ است و گاهی انسان‌های بزرگ نمی‌دانند چه باید بکنند و در حل آن عاجزند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«سکانس هشت داخلی

حسن در ایستگاه میدان انقلاب پیاده می‌شود، روی صندلی می‌نشیند منتظر دوست خود حسین است افراد دونه دونه به مترو می‌آیند اما از حسین خبری نیست، حسن از پله‌های مترو بالا می‌آید، خسته و گرسنه

سکانس نه بیرونی

روی سکویی می‌نشیند. از داخل کیفش لقمه‌ای که آماده کرده بود را برمی‌دارد و آن را می‌خورد که ناگهان آقای احمدی و عباسی -مأمور- بالای سرش می‌ایستند. حسن از جایش بلند می‌شود و تا مأمور را به همراه بی‌سیم می‌بیند شروع به فرار می‌کند و آقای عباسی و احمدی به دنبال او می‌دوند.»

کتاب «بچه‌های زیبا» نوشته «مسعود امین‌ناجی» در چاپ اول خود در ۳۸ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه با قیمت ۲۵ هزار تومان در کتابفروشی‌های کشور عرضه شده است.

کد خبر 556489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.