مشارکت هرچه بیشتر شهروندان با ترویج فریضه امربه‌معروف

سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: شهرداری مسائل حوزه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد مولوی امروز _شنبه سی‌ام بهمن‌ماه _در جلسه با دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه همه ما در هر جایگاهی، باید نسبت به ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر جدیت ویژه‌ای داشته باشیم، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی احیای فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است و چنان‌چه به موضوع عمیق نگاه شود، امورات دیگر نیز اصلاح می‌شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی در راستای ترویج امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استفاده شود، افزود: اگر تعامل بین دستگاهی وجود داشته باشد، قطع به یقین می‌توانیم در راستای ترویج این فرهنگ گام بزرگی برداریم.

سرپرست مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد با بیان اینکه فرهنگ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باید در جامعه نهادینه شود، خاطرنشان کرد: ترویج امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در سطح جامعه وظیفه همگانی است و باید در اجرای هرچه بهتر و کامل‌تر این فریضه دینی سهیم باشیم.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالفضل احمدی، دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است اما تمام این اقدامات باید پیوست فرهنگی داشته باشد؛ چراکه هر چقدر امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در جامعه نهادینه شود، مردم بیشتر در توسعه، عمران و آبادانی و حفظ و نگهداری اموال بیت‌المال مشارکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی باید به گونه‌ای باشد که جلسات مشاوره خانوادگی برای کارکنان و مردم در حوزه سبک زندگی اسلامی، همسرداری و تربیت فرزندان برگزار شود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان ادامه داد: هیئت‌های مذهبی می‌توانند در راستای ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و انجام امور فرهنگی، اجتماعی و خدماتی به شهرداری کمک و از ظرفیت این نهاد استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، در پایان این جلسه پیشنهاد شد تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری شهرکرد و ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان در راستای ترویج فرهنگ امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر منعقد شود.

کد خبر 556488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.