رصد لحظه‌ای فعالیت حمل‌ونقل عمومی ساری

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری گفت: نظارت بر عملکرد خطوط و آماده‌باش گشت‌های بازرسی و رصد لحظه‌ای فعالیت حمل‌ونقل عمومی تحت نظارت، از مهم‌ترین تمهیدات این سازمان است تا زمان انتظار مسافران در روزهای پایانی سال در ایستگاه به حداقل برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سجاد اسدی‌ذغالچالی در دیدار با محمدعلی نوبخت فرماندار ساری، با اشاره به اهمیت خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌ونقل در ارائه سرویس‌دهی به شهروندان و روان شدن ترافیک، از تلاش‌ها و خدمات خالصانه این قشر زحمتکش تشکر و بر اهمیت نقش سازمان حمل‌ونقل در مدیریت خدمات شهری تأکید و اظهار کرد: سه هزار و هشت دستگاه تاکسی و ۶۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به شهروندان ساروی خدمات‌رسانی می‌کنند و چهار هزار و ۵۰۰ پروانه فعالیت و اشتغال خودروهای باری صادر شده است.

وی افزود: نظارت بر عملکرد خطوط و آماده‌باش گشت‌های بازرسی و رصد لحظه‌ای فعالیت تاکسی‌ها، اتوبوس و حمل‌ونقل عمومی تحت نظارت، از مهم‌ترین تمهیدات این سازمان است تا زمان انتظار مسافران در روزهای پایانی سال در ایستگاه‌ها به حداقل ممکن برسد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری خاطرنشان کرد: پروتکل‌های بهداشتی و نصب کارت واکسن دیجیتال باهدف پیشگیری از شیوع کرونا در ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌طور دقیق اجرا و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در میان مسافران به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

محمدعلی نوبخت، فرماندار ساری در این دیدار رعایت اخلاق، صبر، حوصله و تکریم ارباب‌رجوع را لازمه سرویس‌دهی مناسب به شهروندان دانست و افزود: بهسازی و توسعه زیرساخت‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و توسعه در این بخش، موجب امنیت می‌شود.

کد خبر 556480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.