توجه شورا به مدیریت بحران‌ در بودجه ۱۴۰۱

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت توجه به مدیریت بحران در این شهر، گفت: بودجه مدیریت بحران در شهرداری کرج طی سال آتی با ۶۰۰ درصد افزایش در کمیسیون تلفیق مصوب شد.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص بودجه ۱۴۰۱، اظهار کرد: به منظور مدیریت بحران در شهر کرج ساخت سالن‌های چندمنظوره بحران و تجهیز آن‌ها به امکانات از جمله چادر، موتور برق، بیل و ادوات آواربرداری و نیز جرثقیل‌های مخصوص شناسایی نقاط سیل و حادثه‌خیز شهری، مقاوم‌سازی تأسیسات شهری و آموزش‌های تخصصی با محوریت محلات می‌تواند برای شهروندان امنیت خاطر ایجاد کند.

وی افزود: بر این اساس پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد ریالی برای پروژه تجهیز سوله‌های چندمنظوره در مناطق ده‌گانه مدیریت بحران شهرداری کرج، به اتفاق نظر اعضای شورا تصویب شد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تخصیص پنج میلیارد ریال بودجه جهت احیا و تجهیز مراکز پناهگاهی که از سالیان دور در چند نقطه از شهر ایجاد شده‌اند، ادامه داد: پیش‌بینی بحران و مدیریت آن امری ضروری است که مسئولان برای سلامت و امنیت شهروندان باید به آن توجه کنند.

وی تصریح کرد: بودجه مدیریت بحران در شهرداری کرج طی سال آتی با ۶۰۰ درصد افزایش در کمیسیون تلفیق مصوب شد.

به گزارش ایمنا، لازم به ذکر است مدیریت بحران شهرداری کرج دارای ۱۰ سوله چندمنظوره است که پنج سوله آن در گذشته تکمیل شده که در زمینه‌های ورزشی و پشتیبانی قرار گرفته است و سایر سوله‌ها در حال تکمیل و تجهیز است.

کد خبر 556440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.