راه زیادی از قهرمانی را طی کردیم/با دارو و فیزیوتراپی سر پا هستم

«درد شدید زیر شکم داشتم که دو هفته پیش، پزشک برایم MRI و سونوگرافی نوشت و متوجه شدم دچار پارگی عضله زیر شکم شدم. تمریناتی را که پزشکان تیم می‌دهند، انجام می‌دهم تا با درد کمتری بازی کنم.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته تیم فوتسال گیتی‌پسند در ال‌کلاسیکو حساس فوتسال ایران رودرروی مس سونگون قرار گرفت. این بازی در نیمه اول حواشی زیادی از جانب دو تیم داشت که بازی خوبی را شاهد نبودیم؛ اما در نیمه دوم درگیری‌ها کمتر شد و گیتی‌پسند با نتیجه سه بر یک پیروز میدان شد. گیتی‌پسند که از ابتدای فصل با هدایت محمد کشاورز، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شد، درحال‌حاضر با ۵۵ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و شش امتیاز با تیم دوم تفاضل دارد که اگر در چهار بازی باقی مانده، تنها دو پیروزی به دست آورند قهرمانی آن‌ها قطعی خواهد شد.

در بازی روز گذشته دو گل را محمدرضا سنگ‌سفیدی و یک گل را سعید احمدعباسی برای گیتی‌پسند به ثمر رساندند. سعید احمد عباسی در گلزنی عملکرد خوبی داشته و با ۳۸ گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال قرار دارد. احمدعباسی یکی از بازیکنان تأثیرگذار گیتی‌پسند است که هر زمانی در زمین حضور داشته، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

این بازیکن از نیم‌فصل دوم عضله زیر شکمش دچار پارگی شده، اما با مصدومیتی که دارد با کمک فیزیوتراپی برای تیم خود بازی می‌کند تا گیتی‌پسندی‌ها به قهرمانی برسند و بعد از آن برای عمل برود. خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی با سعید احمدعباسی ملی پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند داشته که در ادامه می‌خوانید:

بازی با مس سونگون یکی از حساس‌ترین بازی‌های تیم شما بود که با پیروزی در این مسابقه صدرنشینی خود را مسجل کردید، راجع به بازی بگویید؟

بازی بسیار سختی بود. نیمه اول به خاطر حواشی زیاد بار فنی نداشت، اما نیمه مربیان را بردیم و در ۲۰ دقیقه دوم بازی عملکرد خوبی داشتیم که این پیروزی را به مجموعه گیتی‌پسند، محمد کشاورز و کادر فنی تبریک می‌گویم. از ابتدای فصل همه تیم باهم یک دل هستیم و برای قهرمانی می‌جنگیم، چهار هفته دیگر باقی مانده که باید به تلاش خود با انگیزه ادامه دهیم تا به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

گیتی‌پسند شش امتیاز با تیم دوم اختلاف دارد، به نظر شما قهرمانی برای این تیم قطعی است؟

تلاش می‌کنیم این اتفاق رخ دهد. راه زیادی از قهرمانی را طی کردیم و اگر از چهار بازی آینده دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، قهرمانی ما مسجل می‌شود، اما در حال حاضر قطعی نیست.

راجع به مصدومیتی که برای شما به وجود آمده بگویید؟

درد شدید زیر شکم داشتم که دو هفته گذشته پزشک برایم MRI و سونوگرافی نوشت و متوجه شدم دچار پارگی فتخ ورزشی شدم. تمریناتی که پزشکان تیم می‌دهند را انجام می‌دهم تا با درد کمتری بازی کنم.

چه زمانی این اتفاق رخ داد؟

از شروع بازی‌های نیم فصل دوم در شکم و کشاله پا، درد داشتم که فکر نمی‌کردم موضوع مهمی باشد و بازی کردم؛ دو هفته پیش درد شدیدی گرفتم و متوجه این موضوع شدیم.

با تیم تمرین می‌کنید؟

با اجازه کادر فنی و محمد کشاورز در تمرینات شرکت نمی‌کنم و تنها با تیم گرم می‌کنم. روز قبل از مسابقات تمرین سبکی دارم تا بدنم برای بازی روی فرم باشد.

با این تفاسیر باید خود را به تیغ جراحان بسپارید

همین طور است. با دارو و فیزیوتراپی رو پا هستم که بعد از قهرمانی گیتی‌پسند، برای عمل جراحی اقدام می‌کنم.

در بازی روز گذشته مقابل مس سونگون عملکرد خوبی داشتید و حتی با وجود مصدومیت نمایش خوبی از شما شاهد بودیم، این درد شمارا اذیت نمی‌کند؟

تیم بازی درخشانی داشت که من هم در پیروزی نقش کوچکی داشتم. تمرین سنگین نمی‌توانم داشته باشم، در هفته یک بازی سنگین دارم که سعی می‌کنیم با دارو و فیزیوتراپی درد آن را کم کنیم. در بازی روز گذشته فکر کنم به دلیل اثرات دارو زیاد اذیت نشدم.

گفت و گو از: کیمیا گلپیرا_ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 556423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.