نمی‌دانم تصمیمات داوری عمدی است یا خیر؟

بازیکن تیم ذوب آهن گفت: نمی‌دانم تصمیمات داوری عمدی است یا نه ولی زمانی که خود بازیکن حریف می‌گوید نمی‌دانم چرا پنالتی نگرفت حرفی نمی‌ماند. مشخص بود پنالتی است، پای چپ بازیکن کاملاً واضح بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین شنانی بعد از دیدار مقابل تیم پیکان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در ابتدا از هواداران عذر خواهی می‌کنم و در درجه دوم از کادر فنی و بازیکنان معذرت خواهی می‌کنم. نمی‌دانم چه بگویم. در نیمه دوم که وارد زمین شدم، نسبت به هفته قبل عملکرد بهتری داشتم و برای کمک به تیم وارد زمین شدم. خطایی که روی من شد پنالتی گرفته نشد و به بازیکن حریف کارت داده شد و به من گفته شد ضد حمله بود. پشت محوطه جریمه چه ضد حمله‌ای وجود دارد که سریع کارت می‌دهند. بر چه حسابی من به من کارت قرمز داده شد نمی‌دانم. اگر حرف بزنیم می‌گویند محروم می‌شوی، با این شرایط نمی‌شود، در سال گذشته یک ضربه خوردیم. وقتی در خانه خود در اصفهان وضعیت به این شکل باشد بیرون از خانه را که دیگر نمی‌شود کاری کرد.

وی در خصوص صحنه پنالتی که برای تیم ذوب آهن گرفته نشد، افزود: مشخص بود پنالتی است، پای چپ بازیکن کاملاً واضح بود. خود بازیکن به من گفت زدمت ولی نمی‌دانم چه طور داور نگرفت. من نمی‌دانم تصمیمات داوری عمدی است یا نه ولی زمانی که خود بازیکن حریف می‌گوید نمی‌دانم چرا پنالتی نگرفت حرفی نمی‌ماند. با این وضعیت داوری نمی‌شود. ما تلاش می‌کنیم تا نتیجه بگیریم. اگر همین پنالتی را برای تیم‌های دیگر نمی‌گرفت اتفاقات زیادی رخ می‌داد.

بازیکن تیم ذوب آهن درباره اینکه مشکل تیم ذوب آهن چیست، گفت: ما خوب بازی می‌کنیم و مشکلی نداریم. تیم‌مان بهترین تیم است. خیلی خوب بازی می‌کنیم ولی موقعیت‌هایمان گل نمی‌شود. نمی‌دانم چه بگویم، از کادر فنی، تارتار و همه بچه‌های تیم فقط عذرخواهی می‌کنم، امیدوارم که من را ببخشند.

وی در خصوص ماندن در تیم ذوب آهن، اظهار کرد: من در لیست خروجی آقای تارتار نبودم. برخی صحبت‌ها شده بود و خودم هم با وی حرف زده بودم. این موضوع شایعه‌ای است که رسانه‌ها انجام دادند، با قدرت کار خود را انجام می‌دهم. به کادر فنی، باشگاه و هواداران قول می‌دهم که جبران کنم.

شنانی در خصوص جایگاه ذوب آهن در پایان فصل، گفت: قطعاً ما در به بالای جدول خواهیم رفت. با فوتبالی که بازی می‌کنیم تیم ما به بالای جدول میایند و از این روند خارج می‌شویم.

کد خبر 556347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.