تراکتور صفر _ استقلال یک/ برد های اقتصادی استقلال ادامه دارد

تیم فوتبال تراکتور و استقلال امروز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _بیست و نهم بهمن ماه_ تیم‌های تراکتور و استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه اختصاصی تراکتور رو در روی هم قرار گرفتند که بازی در نیمه دوم با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تمام شد.

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال

ورزشگاه: ورزشگاه اختصاصی تراکتور

داوران: موعود بنیادی‌فرد، آرمان اسعدی، قهرمان نجفی و میثم حیدری

ناظر: رضا سخندان

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، نادر محمدی، ابوالفضل رزاق‌پور، عبدالله ناصری، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی (محمد عباس زاده دقیقه ۷۷)، سامان نریمان جهان (علی دشتی دقیقه ۷۲)، پیمان بابایی و رضا دهقانی (بلبلی دقیقه ۷۷).

سرمربی: سولدو

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی (ووریا غفورثی دقیقه ۶۶)، ابوالفضل جلالی (جعفر سلمانی دقیقه ۵۸)، عزیز آمانوف (روزبه چشمی دقیقه ۵۸)، امیرحسین حسین‌زاده (سعید مهری دقیقه ۸۵)، کوین یامگا و رودی ژستد (ارسلان مطهری دقیقه ۶۶).

سرمربی: فرهاد مجیدی

کارت زرد:

تراکتور: شاهین ثاقبی (دقیقه ۴۱)

استقلال: سعید مهری (دقیقه ۸۷)

کارت قرمز:

گل‌ها:

استقلال: امیرحسین حسین زاده (دقیقه ۷۱)

شرح بازی: بازی تا دقیقه ۱۰ بیشتر اواسط میدان قرار دارد و فقط استقلال موفق شد یک موقعیت گل به دست آورد. مسابقه تا دقیقه ۲۵ بدون گل پیش می‌رود، بازی جذابی از دو تیم شاهد نیستیم. این دیدار بدون گل به دقیقه ۴۰ رسید. داور دو دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل تمام شد.

نیمه دوم: در این نیمه استقلالی‌ها نخستین موقعیت خطرناک را به وجود آوردند. تک روی پیمان بابایی یک موقعیت جدی را از تراکتور گرفت، مسابقه تا دقیقه ۶۴ بدون گل پیش می‌رود. در دقایق اولیه این نیمه بازی زیبایی شاهد بودیم، اما در ادامه مسابقه افت کرد. گل نخست بازی توسط استقلال به ثمر رسید، تراکتور از دقیقه ۷۷ با دو مهاجم بازی می‌کند. تی تی ها برای جبران گل خورده تلاش خود را انجام می‌دهند. داور چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت که درنهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۷: بازیکن استقلال توپی روی دروازه تراکتور ارسال کرد که ضربه سر دیگر ژستد با برخورد به تیرک دروازه اخباری توسط مدافعین تراکتور دفع شد.

دقیقه ۳۵: بازیکن تراکتور توپی در محوطه جریمه استقلال فرستاد که حسینی زودتر از مهاجم تراکتور به توپ رسید.

دقیقه ۴۰: توپ در محوطه جریمه تراکتور به یامگا رسید ولی مدافع تیم حریف زودتر از یامگا با نوک پا به توپ ضربه زد که توپ با اختلاف کم از کنار دروازه اخباری به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: یامگا در محوطه جریمه تراکتور دو مدافع این تیم را جا گذاشت و ضربه این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه اخباری به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: ضربه سر بازیکن استقلال را کیانی از روی خط دروازه تراکتور بیرون کشید.

دقیقه ۹۱: دفاع پاس عقب به اخباری داد که این دروازه بان نتوانست توپ را کنترل کند و ارسلان مطهری توپ را وارد دروازه خالی نکرد.

شرح گل:

دقیقه ۷۱: استقلالی‌ها یک توپ‌گیری انجام دادند که امیرحسین حسین زاده روی غفلت مدافعین تراکتور با اخباری تک به تک شد و گل نخست استقلال به ثمر رسید.

کد خبر 556330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.