جهاد تبیین باید محور اقدام مسئولان قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در منطقه کاشان گفت: مسئولان و جوانان انقلابی باید اقدامات خود را بر محور جهاد تبیین قرار دهند، تبیین سرچشمه بیداری و سدی محکم در برابر تلاش‌ها برای مخدوش کردن افکار عمومی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز _ بیست و نهم بهمن ماه_ با تاکید بر حفظ هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و ضرورت روشنگری، اظهار کرد: جهاد تبیین باید محور اقدام مسئولان و جوانان مؤمن و انقلابی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نباید از کنار توهین و تهمت به انقلاب، نظام و مسئولان آن در فضای مجازی بی‌تفاوت عبور کرد، افزود: تبیین سرچشمه بیداری و سدی محکم در برابر تلاش‌ها برای مخدوش کردن افکار عمومی است.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان افزود: تمام اقتدار نظام ایران در جهان مرهون قدم‌هایی است که در این راه برداشته‌ایم و ضعف‌ها و کاستی‌ها نتیجه فاصله گرفتن از این اهداف است.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن امسال برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، منطقه‌ای، اقتصادی، نظامی، ورزشی و دیگر عرصه‌ها برای ایران اسلامی دستاوردهای مختلفی داشت به نحوی که ۹۷ درصد داروهای مورد نیاز توسط متخصصان داخلی در کشور تولید می‌شود.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران ملتی همیشه در صحنه است، ادامه داد: مردم ایران حضور پرشور و حماسه‌ای در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن داشتند که جای تقدیر دارد چراکه با حضور خود نقشه‌های دشمن را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به برکت حضور مقتدرانه نیروهای مسلح کشورمان در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، افزود: دشمن از توان نظامی و دفاعی ایران اسلامی به شدت هراسان است و به همین دلیل همواره تلاش کرده تا مانع از تقویت این اقتدار شود.

وی ادامه داد: دشمن همیشه به دنبال کمرنگ جلوه دادن پیشرفت‌های چهل ساله انقلاب اسلامی بوده و در این بین وظیفه ما بیان دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب برای مردم است.

امام جمعه کاشان با اشاره به زیر سلطه بودن ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی باعث شد سایه شوم استکبار جهانی به ویژه آمریکایی‌ها از سر این کشور و ملت برداشته شود.

وی ایران امروز را کشوری کاملاً مستقل و قدرتمند در جهان دانست و خاطرنشان کرد: امروز کشور ما توانسته در عرصه‌های مختلف جهانی گام‌های بزرگی بردارد، به طوری که رشد پیشرفت علمی ایران بیش از متوسط جهانی است و این پیشرفت‌ها محصول خودباوری است که امام خمینی (ره) به ملت ایران هدیه داد.

آیت‌الله سلیمانی با اشاره به ۱۵ رجب سالروز رحلت شهادت گونه حضرت زینب (س) گفت: ماندگاری اسلام به برکت خون حضرت سیدالشهدا (ع) است، دشمن قصدش این بود که کربلا در کربلا بماند و تمام شود، اما حضرت زینب (س) با خطبه‌های خود در پاسداری از منطق سیدالشهدا (ع) و در مقابله با ظالمان، کار ذوالفقار علی‌بن‌ابیطالب (ع) را انجام داد و خفتگان را بیدار و غافلان را آگاه ساخت.

کد خبر 556323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.