هوادار صفر- سپاهان صفر/ تقسیم امتیازات در بازی کسل کننده

دیدار تیم های هوادار و سپاهان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۵ امروز _جمعه بیست و نهم بهمن‌ماه_ تیم‌های هوادار و سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های هوادار و سپاهان

ورزشگاه: پاس قوامین تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: -

اخطار: محمد میری (دقیقه ۲۰)، محمد ستاری (دقیقه ۴۳)، غلامرضا عنایتی (سرمربی، دقیقه ۸۱) از هوادار- شهریار مغانلو (دقیقه ۲۵) از سپاهان

هوادار: مهرداد بشاگردی (۶۷- مسلم حق شناس)، مهدی عبدی، محمد حسینی، محمد ستاری، محمد میری (۸۲- صائب محبی)، نیما انتظاری، محمد چهارمحالی، امیرحسین صادقی (۶۰- فرزاد جعفری)، امیرحسین پورمحمد، روح‌الله باقری (۴۶- بابا محمدی) و بابک مرادی (۶۰- محمد جواد محمدی)

سرمربی: غلامرضا عنایتی

سپاهان: رشید مظاهری، عزت الله پورقاز، محمد نژاد مهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی (۶۲- جلال الدین علیمحمدی)، محمد کریمی، سروش رفیعی (۷۵- یاسین سلمانی)، فرشاد احمدزاده (۷۵- رضا میرزایی)، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو (۶۲- محمدرضا حسینی)

سرمربی: محرم نویدکیا

داور: سید مهدی مرجان‌زاده

شرح بازی:

دیدار در حالی آغاز شد که در ابتدای بازی این هوادار بود که بیشتر صاحب توپ و میدان بود و در ۱۵ دقیقه ابتدایی کاملاً در نبردهای یک به یک و تصاحب توپ برتر بود، هرچند این برتری با موقعیت خاصی همراه نشد تا اینکه در ادامه سپاهان نیز برای دقایقی موفق به بازیسازی و طراحی چند حمله شد که برای شاگردان نویدکیا حملات نه چندان خطرناک، ثمری نداشت. بازی در نیمه نخست بیشتر متعادل و بدون خلق موقعیت گل از سوی دو تیم همراه بود و چیزی که بیشتر از همه تکرار شد از دست دادن توپ توسط بازیکنان بود که منجر به خراب شدن طراحی حملات می‌شد.

در نیمه دوم سپاهان بازی بهتری از خود ارائه داد و تقریباً با گذشت ۱۰ دقیقه از آغاز بازی کم کم بر بازی مسلط شد و بر خلاف نیمه اول بیشتر توانست با پاس‌های متعدد بازیسازی و خلق موقعیت کند. در اواسط نیمه دوم با تعویض‌های سپاهان و به بازی آمدن بازیکنان تازه نفس تر شکل بازی سپاهان بهتر هم شد اما نه به آن حد که بتوانند روی دروازه هوادار موقعیت جدی خلق کنند و دروازه این تیم را باز کنند.

بدین ترتیب سپاهان باز هم امتیاز از دست داد تا با ۳۳ امتیاز همچنان در رده سوم باقی بماند و احتمالاً اختلافش با صدر جدول و تیم دوم بیشتر هم شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۴۲- ضربه فنی سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه هوادار با اختلافی کم از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲- روی خط محوطه جریمه سپاهان پورمحمد صاحب توپ شد و با یک شوت خطرناک در چارچوب دروازه سپاهان را نشانه گرفت اما مظاهری با جایگیری خوب توپ را مهار کرد.

دقیقه ۸۸- در حالی که دروازه بان هوادار از دروازه بیرون آمده بود و دروازه خالی بود، توپ در سمت چپ با ارسال نورافکن همراه شد اما ضربه سر شیرجه‌ای حسینی از بالای دروازه خالی به بیرون رفت!

دقیقه ۸۹- در موقعیتی تک به تک محمد جواد محمدی قصد داشت با ضربه‌ای چیپ دروازه سپاهان را باز کند اما اثر کوچک مظاهری روی توپ منجر شد ضرب توپ گرفته شود و در چند قدمی دروازه توپ توسط پورقاز دفع شود.

اتفاق ویژه:

پخش مستقیم این دیدار با دوربین‌های HD از ورزشگاه پاس قوامین تهران اتفاق ویژه این دیدار بود، هرچند کیفیت بازی اصلاً به کیفیت دوربین‌ها نمی‌رسید!

کد خبر 556312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.