دو پیروزی و یک شکست برای تیم‌های الف و ب ایران

با آغاز مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیای‌مرکزی نمایندگان ایران در سه دیدار به دو پیروزی و یک شکست رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی منطقه آسیای‌مرکزی از امروز، بیست و نهم بهمن‌ماه در کشور سری‌لانکا آغاز شد و قرار است به مدت سه روز پیگیری شود.

در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها ۱۰ تیم از پنج کشور ایران، ازبکستان، هند، مالدیو و سری‌لانکا در دو گروه زیر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند؛ در پایان این مرحله نیز از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد.

گروه اول: سریلانکا یک، ایران دو، مالدیو یک، پاکستان دو و ازبکستان یک

گروه دوم: ایران یک، سری‌لانکا دو، مالدیو دو، سری‌لانکا ۳ و پاکستان یک

تیم‌های ملی "الف" شامل سینا شوکتی - مجتبی آرو و تیم ملی "ب" ایران متشکل از مهدی محفوظی - علی قربان‌پسندی، در این رقابت‌ها شرکت کردند. ضمن اینکه حسن بازدرهوا نیز داور اعزامی ایران به این تورنمنت است.

تیم "ب" ایران امروز در نخستین مسابقه خود به مصاف پاکستان یک رفت و دو بر صفر این تیم را شکست داد. محفوظی و قربان‌پسندی در دومین مسابقه نیز در یک بازی نزدیک و حساس در حالی‌که ست سوم سه امتیاز از حریف خود عقب بودند با یک بازگشت خوب دو بر یک مالدیو یک را شکست دادند.

تیم "ب" ایران در ادامه مسابقات امروز با نماینده ازبکستان یک روبرو خواهد شد.

تیم "الف" ایران در نخستین مسابقه به مصاف نماینده سری‌لانکا دو رفت و با امتیازهای ۲۱ بر ۱۶ و ۳۲ بر ۳۰ مغلوب این تیم شد. شوکتی و آرو عصر امروز در دومین مسابقه خود به مصاف سری‌لانکا یک خواهند رفت.

کد خبر 556302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.